רוכב אופנוע כבן 20 נהרג בתאונת דרכים ברחוב ההגנה בעכו. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה כשהוא במצב קשה ולא יציב וסובל מחבלות בראש ובגפיים, אולם בדרכו לשם חלה הדרדרות במצבו והצוות רפואי נאלץ לקבוע את מותו. 

בוחני תנועה שהגיעו גם הם לזירה, פתחו בחקירת התאונה. מבירור ראשוני עולה כי מדובר בתאונה עצמית. מנתוני הרשות הלאומית לביטחות בדרכים עולה כי מדובר ברוכב האופנוע ה-69 שנהרג בתאונת דרכים השנה, עלייה של שלושים ואחד אחוזים. סך הכל נהרגו השנה 252 בני אדם בכבישים, עליה של עשרה אחוזים. בחודש ספטמבר עד כה נהרגו 14 בני אדם בכבישים. 

חובש רפואת חירום של מד"א אייל מרקוביץ ופראמדיקית מד"א עמית אורנשטיין סיפרו: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. העלנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב. במהלך הפינוי מצבו הדרדר, ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו". 

מוקדם יותר היום, גבר בן 30 נפצע באורח בינוני עד קשה בתאונת דרכים בראשון לציון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים תל השומר כשהוא סובל מחבלת ראש.