קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, שלחה הבוקר (רביעי) מכתב מיוחד לראש הממשלה נפתלי בנט, שר החוץ יאיר לפיד, שר הבריאות ניצן הורוביץ ומנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש. במכתב הזהירה כי "החלת תו ירוק למחוסנים בשלישית בלבד החל מה-1/10/21 בענף חדרי הכושר תהווה פגיעה קשה בבריאות הציבור ואובדן אמון הציבור".

"אין כל הגיון להחיל כבר עתה את התו הירוק באופן מלא, רק למחוסנים בשלישית – השלמת החיסון במנה השלישית לוקחת זמן, חלון ההזדמנויות לאוכלוסייה הצעירה בעיקרה קטן במיוחד לאור החגים וייקח זמן עד שאחוזים גבוהים מהאוכלוסייה יקבלו את המנה השלישית", כתבה. 

היא הוסיפה כי "לאור זאת, אני קוראת לכבוד ראש הממשלה, שר הבריאות ומנכ"ל משרד הבריאות, אפשרו לנו להתארגן בצורה ראויה לתו הירוק במתכונתו הנוכחית ומנעו את קריסתו הכלכלית של ענף חדרי הכושר. אנו בעד התו הירוק במתכונתו הנוכחית, רק זקוקים לזמן היערכות סביר לקראתו".

"מכאן פנייתי זו, הנובעת ממצוקה של ממש, במסגרתה אני מבקשת שתיקבע פגישה בהקדם האפשרי יחד עם ראשי ענף הכושר בישראל כנציגת מועדוני הכושר, על מנת לדון על הדרך הנכונה – בריאותית וכלכלית, להחיל את התו הירוק למחוסנים בשלישית בלבד", סיכמה.