סיפור טרגי מטריף את העולם ביממה האחרונה, במסגרתו תינוקת נמצאה נטושה בתוך צינור ניקוז מים. הפעוטה בת החודש נמצאה כשהיא שוכבת על מיטת קרטון מאולתרת ועליה חתיכת בד, שהונחה מתחת לגשר במחוז לגונה שבפיליפינים. עובר אורח מודאג בשם ג'פרסון נזארנו היה בדרכו הביתה כשנתקל בתינוקת חסרת האונים, ומיד הזעיק את הרשויות המקומיות. 

נציגי משרד הרווחה המקומי בקלמבה הגיעו בעקבות הקריאה של נזארנו וחילץ את התינוקת מתוך התעלה. במקביל, השוטרים יצאו לחפש אחר ההורים המתעללים, שבאורח פלא נמצאו לא רחוק מהמקום כשהם מוכרים פרחים על הכביש. הורי התינוקת, יחד עם עוד צעירים מחוסרי בית שמתגוררים מתחת לגשר, נלקחו על ידי הרשויות למתקן רווחה מקומי, שם קיבלו טיפול על ידי העובדים הסוציאליים. 

בראיון לתקשורת המקומית נזארנו סיפר: "שמתי לב שיש משהו בפתח הצינור. בהתחלה חשבתי שזו רק בובה אבל כשהתקרבתי ראיתי שזו באמת תינוקת אמיתית". כמו כן, בחקירת האירוע ההורים הנוטשים טענו כי הם הניחו שם את בתם ותכננו לחזור, אלא שבגלל שהם מחוסרי בית הם נאלצו לעזוב אותה במשך שעות בחיפוש אחר כסף. בימים אלו התינוקת והוריה נמצאים כעת בטיפול הרווחה המקומית, בזמן שמחלקת העבודות הציבוריות באזור עובדת על חסימת הגשר כדי למנוע משיכה של הומלסים להתיישבות באזור.