ארה"ב: עדי ראייה סיפרו על מריבה בין גבי פטיטו לבריאן לונדרי במסעדה בוויומינג ב-27 באוגוסט, לא רחוק מהמקום בו נמצאה גופתה של היוטיוברית בת ה-22 שנעדרה מתחילת החודש. לפי הדיווחים, ככל הנראה מדובר בפעם האחרונה שפטיטו נראתה בחיים. כזכור, לפי קביעת חוקרי ה-FBI, מותה של פטיטו נגרם כתוצאה מרצח.

עדי הראייה, זוג מלואיזיאנה ששהו בחופשה בג'קסון, וויומינג, סיפרו ל-CNN כי הם היו עדים לתקרית בסוף החודש שעבר שבה השתתפו גבי פטיטו ובריאן לאונדרי במסעדה. לדבריהם, פטיטו בכתה ואילו לונדרי יצא וחזר למסעדה מספר פעמים, כאשר הוא מתנהג באופן אגרסיבי וממשיך לגלות כעס כלפי הצוות סביב דוכן המארחת.

עם זאת, לדבריה עדת הראייה, היא לא ראתה שום אלימות או התנגשות פיזית בין פטיטו ללונדרי, אך ציינה כי המלצרית שהייתה מעורבת בתקרית הייתה מזועזעת מהאירוע באופן ניכר וכי פטיטו אף התנצלה בפניה על האגרסיביות של בן זוגה. עוד דווח כי מנהל המסעדה טען אמר כי למסעדה אין סרטון מעקב אחר האירוע.

גבי פטיטו (צילום: רויטרס)
גבי פטיטו (צילום: רויטרס)

באותו יום, ה-27 באוגוסט, פטיטו נעלמה מהרשתות החברתיות. יומיים לאחר מכן אמה של פטיטו קיבלה ממנה הודעת טקסט "מוזרה", שלטענתה לא נכתבה על ידי ביתה. ב-11 בספטמבר הוריה דיווחו עליה כנעדרת, לאחר שלונדרי חזר במפתיע לביתו בפלורידה ברכב הוואן שלה - ובלעדיה.

גופתה של פטיטו נמצאה השבוע בתום חיפושים ארוכים וסיבת המוות נקבעה כרצח, אולם לונדרי עדיין לא הוכרז כחשוד ברציחתה. עם זאת, החוקרים כינו את לונדרי "אדם בעל אינטרס".

הוריו סיפרו לסוכני ה-FBI שראו אותו בפעם האחרונה לפני שבוע, כשאמר להם שהוא מתכנן לטייל לבד באזור שמורת קרלטון, פלורידה, ומאמצי החיפושים הרחבים אחריו ממשיכים גם היום בהשתתפות סוכני FBI, שוטרים וצוללנים, שסורקים בעזרת סירות ומסוקים את הביצות בשמורה השורצת תנינים.

גבי פטיטו ובריאן לונדרי (צילום: רויטרס)
גבי פטיטו ובריאן לונדרי (צילום: רויטרס)