מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4
מרקורי, שנמצא בנסיגה במאזניים, מלמד אתכם לנהל תקשורת מאוזנת יותר, בעיקר במערכות יחסים. זהו זמן חשוב ללמוד מה להגיד ומה לא וליצור תקשורת הרמונית. מולד הירח במאזניים השבוע יחזק ויאזן מערכות יחסים ישנות, ויפתח מערכות חדשות לפנויים. שינויים מהותיים מתהווים באינטימיות ובעומק היחסים, רצוי להקשיב לאינטואיציות ולא לפחד משינויים ביחסים או בקשרים חדשים שנרקמים.
ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7
מערכות היחסים בבית ובקרב המשפחה מתאזנות ומתחזקות, ואתם יוזמים ובולטים. שימו לב לתקשורת כעת, כשמרקורי בנסיגה - עלולים להתגלע ויכוחים מיותרים. מולד הירח במאזניים יגרום ליחסים במשפחה להשתפר, אך יש לשים לב לאופן שבו דברים נאמרים.
במערכות יחסים רומנטיות ייתכנו התחזקות או התנתקות, ולפנויים ייפתחו אפשרויות לחיבורים קרמתיים חשובים שיובילו לשינויים בחיים. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10
שמש, מרס ומרקורי, שבנסיגה ונמצאים במאזניים, יעניקו אנרגיית עשייה ויוזמה. זהו זמן טוב ליוזמות ולתכנון פרויקטים שתוכלו ליישם אחרי נסיגת מרקורי. נוכחותכם בולטת, והקסם שלכם מתגבר. יש לכם כרגע נטייה להיכנס לוויכוחים ולמריבות, אך נסו להימנע מכך, כי זה יגרום למצבים לא נעימים ובסוף תנסו לרצות את האחרים.

מערכות יחסים חשובות יכולות להתחיל כרגע. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1
אתם דומיננטיים, יוזמים ופעילים בקריירה. זהו זמן טוב להוביל מהלכים להתקדמות שלכם בנעימות ובהרמוניה. מרקורי, שנמצא בנסיגה בבית הקריירה, מבקש לשמור על איזון עם הסובבים, להימנע מוויכוחים וממאבקים ולעשות דברים בדרכי נועם. מולד הירח השבוע מחזק התחלה חיובית בקריירה.

מבחינה חברתית אתם בתקופה של ניתוקים וחיבורים קרמתיים. כדאי להקשיב לאינטואיציות ולפעול בהתאם. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5
מערכות יחסים יוצרות שינויים בחייכם - ייתכנו ניתוקים או חיבורים לא צפויים ועוצמתיים, שיכולים לשנות את חייכם. היחסים מעמיקים, ויש אפשרות למגנט אליכם יחסים משמעותיים.

אתם מאוד יצירתיים ויוזמתיים בעבודה, וזהו זמן טוב לתכנן רעיונות שתוכלו ליזום מיד אחרי נסיגת מרקורי. מולד הירח במאזניים יעניק לכם הזדמנויות חדשות לביטוי עצמי יצירתי בעבודה. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8
אתם בולטים, יוזמים ומובילים בסביבתכם הקרובה ויחסים קרובים מתהדקים. שימו לב לתקשורת כעת, כשמרקורי בנסיגה - ייתכנו ויכוחים וחוסר הסכמות עם הסובבים, השתדלו לא להזין תקשורת לא נעימה. מולד הירח במאזניים פותח חודש נעים עם הסובבים.

הירח במזלכם בימים שישי עד ראשון עלול לגרום לדרמות רגשיות שישפיעו על הכל. השתדלו להפנות את האנרגיה ליצירתיות ולא לוויכוחים. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11
ונוס במזלכם גורם להתמודדות עם מערכות יחסים מורכבות וקרמתיות. ייתכנו ניתוקים או חיבורים חשובים להמשך. אתם מעמיקים קשרים או ממגנטים קשרים חדשים או מתנתקים ממערכות יחסים שלא נכונות לכם יותר.

בכל מקרה, היחסים משנים את המציאות שלכם כרגע באופן דרמטי. יחסים עתיקים מגלגולים קודמים יכולים להתחדש בהשפעת מולד הירח במאזניים. חשוב לשחרר את מה שלא נכון יותר ולהיפתח לחדש.
ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2
השקפתכם בענייני יחסים משתנה ומשפיעה עליכם להיות יותר יוזמים ופעילים כדי ליצור שינוי. אתם מבינים שאתם רוצים איזון והרמוניה ומוכנים ליצור זאת.

יש לכם נטייה לוותר ופחות להתעקש כפי שהיה בעבר. מולד הירח השבוע יחזק את המגמה הזו ויפתח הזדמנויות להתחלות חדשות ביחסים.

אתם בעיצומו של שינוי תודעתי שישנה את חייכם. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6
שימו לב לתקשורת בימים אלו כשמרקורי בנסיגה: לא הכל צריך להיאמר, וכדאי לשים לב לאופן שבו הדברים נאמרים. בדרך כלל אתם פטפטנים, נסו להיות יותר שקולים כדי לא לפגוע ביחסים החשובים לכם. מולד הירח עשוי להביא אהבה חדשה או התחדשות באהבה קיימת.

היחסים בעבודה הופכים מורכבים, וקשרים מסתבכים, אולי אף באופן רומנטי. ייתכן שתיאלצו לשמור לעצמכם מידע לגבי קשר מתהווה. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון, רביעי–חמישי.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9
התחום הכלכלי מתחזק: יש לכם רעיונות ויוזמות יצירתיים להגדלת השפע, אך את חלקם כדאי לדחות לאחר נסיגת מרקורי. תחושת הערך העצמי שלכם מתחזקת, כדאי להתחבר ליצירתיות שלכם. מולד הירח במאזניים יגרום לאירוע או להתחלת התחזקות פנימית וכלכלית.

מערכות יחסים עם הסובבים עלולות להיות טעונות וייתכנו ניתוקים או חיבורים קרמתיים. הירח במזלכם בימים ראשון עד שלישי עלול לגרום לרגישות פיזית.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12
יוזמות ופעילות חברתית מעסיקות אתכם עכשיו: אתם דומיננטיים ובולטים חברתית, זהו זמן טוב לפעילות חברתית קבוצתית. קשרים מהעבר יכולים להתחדש, וכן יכולים להתרחש ניתוקים מפתיעים והעמקת קשרים קיימים. הקשיבו לאינטואיציות.

ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון, רביעי־חמישי.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3
אתם עוברים תהליך התחזקות רגשית בעניין מערכות יחסים. ברצונכם להביע את עצמכם רגשית ביחסים, ועכשיו זה אפשרי, כי בשלו התנאים לכך. התקשורת האינטימית עוברת שינוי.

אל תיצרו ויכוחים ומאבקים. תפיסתכם לגבי יחסים משתנה. מולד הירח השבוע יביא עמו התחדשות רגשית שתיקח אתכם לשלב הבא ביחסים