כמה חם: אני חייבת להודות, שהיה לי לא פשוט לבחור תוכנית אחת בלבד מנטפליקס כמושא ההתייחסות שלי. אינספור ז'אנרים, שפות אקזוטיות יותר כמו צרפתית ופחות כמו פולנית מדוברת, ושחקנים מוכרים שזיהיתי במהלך דפדוף חטוף, הפכו את בחירתי לקשה מנשוא. בחרתי ב"חם, לוהט, רותח", הפנינה הקייצית של ענקית הסטרימינג.

דמיינו שאתם באי שמשי, עץ דקל מעליכם, שמיים בצבע תכלת ממולכם - כך בדיוק מתחיל הפרק הראשון עלי אדמות של "חם, לוהט, רותח", שהוא בעצם תרגום של "Too Hot to Handle". בתפריט - קבוצת נשים וגברים שנראים כאילו יצאו ממגזיני אופנה נחשבים, מתכנסים בבגדי ים בסלון יוקרתי ללא שמץ של מושג מה קורה. אחרי מספר דקות של הקדמה הם יגלו שאם ירצו לצאת מהתוכנית עם כסף, 100 אלף דולרים ליתר דיוק, הם ייאלצו לוותר על מגע פיזי ביניהם (כזה שמתפרש כמיני, ובהסכמה, כמובן). ככל שהמתמודדים ילכו רחוק יותר עם צרכי גופם, הם ישלמו על כך ביוקר, והפרס יצטמק.

איך זה עובד?

בין הניסיונות העיקשים של הפקת התוכנית לגרום למתנדבים המיוסרים ללכת על כל הקופה, ואז לוותר עליה, תוכלו למצוא משימות, שאיך לא, כוללות מגע בין המתחרים והמתחרות. אבל לא הכל שחור – יש גם הטבות על התנהגות טובה. אלו מבין היפים והנכונים שינסו להכיר את שאהבה נפשם על אמת, מתחת למעטה הביקיני והגוף החטוב וללא מגע מיני בכלל, יזכו.

למה כדאי לצפות בזה?

אתם תחזו בריבים מתקתקים על בחור או בחורה שבוחרים אחד את השנייה, אבל מסמנים עוד כמה על הדרך בלי בושה, בניסיונות כושלים להתחמק מהמצלמות ולבזבז כסף בשלל דרכים שהשתיקה יפה להן, אבל בעיקר, תצפו בעצמכם נהנים. אם חיפשתם מותחן פסיכולוגי שיישאר איתכם גם לאחר שנשבעתם לנשום אוויר ולהתנתק מהטלוויזיה, טעות חמורה בידכם. מצד שני, יהיה לכם כיף. 

אז אם אתם כמהים לאסקפיזם טהור שיעשה לכם קצת טוב על הלב, וללא כל ספק יגרום לכם לסמוך יותר על ההחלטות שלכם כי בחיים לא הייתם מצטרפים לתוכנית המטורללת הזאת, זה הזמן לתת הזדמנות וללחוץ על פליי.