הכלב השחור לואו בן השלוש זכה לאחרונה בפרס שיאי גינס העולמי כשהוכרז ככלב בעל "האוזניים הארוכות ביותר בעולם". בעליו של לואו, פייג' אולסן, סיפרה כי מהרגע שהכלב הגיע אל ידיה היא ידעה שהוא בעל אוזניים מיוחדות, אך לא תיארה לעצמה שיזכה בתואר, עד שיום אחד היא החליטה למדוד אותן וגילתה את אורכן יוצא הדופן – 34 ס"מ כל אחת!

בראיון לשיאי גינס העולמי היא סיפרה: "לכל כלבי הקונהאונד ישנן אוזניים ארוכות ויפות, אלא שחלקם זכו לאוזניים ארוכות אף יותר". לדבריה, בדרך כלל כאשר האוזניים ארוכות יש לכך השפעה על איברים שונים או שהן עשויות לגרום לסיבוכים רפואיים, אך במזל לואו לא נאלץ לסבול. עוד היא סיפרה כי לאוזניים הארוכות יש גם יתרונות מסוימים, כמו למשל העובדה שהן נגררות על הקרקע וכך אפשר לעקוב אחר מסלולים שונים בהם הכלב הלך. 

פייג' אולסן והכלב לואו (צילום: Guinness World Records)
פייג' אולסן והכלב לואו (צילום: Guinness World Records)

אולסן סיפרה כי הקשר בינה לבין לואו היה "אהבה ממבט ראשון". הכלב זוכה הפרס הגיע למרפאה הווטרינרית של בעליו כשהיה צעיר, והיא מיד החליטה לאמץ אותו. מאז, השניים חיים יחד בביתם בארה"ב ומקבלים תגובות אוהדות מכל תושבי הסביבה שמבחינים לראשונה בלואו. "יש לו מעריצים לכל מקום שאני הולכת. אי אפשר להתעלם מהאוזניים שלו!", סיפרה אולסן.