השחקן משה איבגי הגיע היום (רביעי) לכלא חרמון כדי להתחיל לרצות את 11 חודשי המאסר שנגזרו עליו לאחר שהורשע בבביצוע מעשים מגונים בשתי נשים והטרדה מינית באישה נוספת. איבגי היה אמור להיכנס לכלא כבר בתחילת החודש, אך בית משפט השלום בחיפה דחה את ריצוי מאסרו כדי לאפשר לו לחגוג את חגי תשרי לצד משפחתו.

לפני כניסתו לכלא אמר איבגי לוואלה!: "לא באתי לטיול בתאילנד. אין לי מה להגיד, את מה שהיה להגיד כבר אמרתי ואני מקווה שהתקופה פה תעבור כמו שהיא צריכה לעבור".

משה איבגי הגיע לבית המשפט למשמע גזר דינו (צילום: שלומי גבאי, וואלה!)

עו"ד מיכאל כרמל, שייצג את איבגי בהליכים המשפטיים, מסר כי "זהו יום עצוב מאוד. משה איבגי נכנס לכלא אך ורק בשל הפרסונה שלו, בגלל שהשם שלו משה איבגי, ולא בגלל המעשים בהם הורשע. משה מתכוון לקחת את המאסר כנקודת שינוי בחיים שלו, ממנה הוא רק יטפס".

משה איבגי (צילום: שלומי גבאי, וואלה!)
משה איבגי (צילום: שלומי גבאי, וואלה!)


כזכור, בנוסף לעונש המאסר, הוטל על איבגי לשלם פיצוי בגובה של כעשרת אלפים שקלים למתלוננת מן האישום הראשון. כמו כן, יחוייב איבגי לתת פיצוי למתלוננת ג', מהאישום השלישי, בסך של כ-30 אלף שקלים. 

משה איבגי (צילום: שלומי גבאי, וואלה!)
משה איבגי (צילום: שלומי גבאי, וואלה!)


במרץ השנה קיבל בית המשפט המחוזי בחיפה את ערעור המדינה והרשיע את איבגי בכל עבירות המין שיוחסו לו בכתב האישום המקורי. זאת לאחר שהשופטים אברהם אליקים, ארז פורת ותמר נאות פרי דנו בערעורים שהגישו פרקליטות מחוז חיפה ועורך דינו של השחקן על פסק הדין של השופט זיו אריאלי בבית משפט השלום בעיר בינואר אשתקד, שבו הורשע איבגי בשני מעשים מגונים באישה שעבדה עמו ב־2012.