ללקק את הדבש
בסרט "תשעה וחצי שבועות של שכרון חושים", מיקי רורק מאכיל את קים בסינגר הכל מהכל עם הרבה ארוטיקה מסביב. קים בדיוק יוצאת נקייה ורעננה ממקלחת, לבושה חלוק סקסי, הוא לובש... טוב לא כ"כ הרבה בד עליו. ואז סצנה שלמה בקלוז אפ על פניהם של השניים רואים את מיקי מאכיל את קים. 

מה אין שם? זיתים, דובדבנים עם סירופ אדום נוזלי, תותים טריים, שמפניה, סירופ שיעול, פסטה פוזילי, ג'לי תות, פלפל חריף, חלב ניגר, סודה. כל אלו הם רק ההכנה לשיא הסצנה בה הוא מטפטף דבש בצורה סופר ארוטית על הלשון שלה ומורח אותו על איברים נוספים ומנשק אותה בחושניות. אז לא חייבים להגזים כמו בסרט, אבל דבש, סילאן, מייפל, חמאת בוטנים או כל ממרח מתוק שאתם אוהבים, יכול להשתלב יופי במשחק מקדים חושני. כן, גם מעדן דני הולך.

אוהבים חריף?
מסתבר ששתיית ג'ינג'ר תבעיר בכם את התשוקה, תרתי משמע. ג'ינג'ר גורם לזרימת דם מאוד מואצת ומכאן חום הגוף שלכם יעלה והלחיים יהיו סמוקות. איך עושים את זה? פשוט מאוד. מקלפים את הקליפה של הג'ינג'ר, חותכים לקוביות קטנות, מכינים כוס תה שאתם אוהבים (מומלץ לסחוט לימון עם דבש או תה של לימונית ולואיזה) ונותנים לקוביות לשהות קצת בתוך המים הרותחים. ואז, קחו שלוק ותנו לו לרדת בגרון. שימו לב שתחושת בערה עוצמתית וחושנית תעטוף אתכם, אבל לא כל אחד יאהב את התחושה. אתם תרגישו את כל הגוף שלכם בוער. 

גברים, תלמדו: אלו הדברים שנשים לא אוהבות שעושים להן במיטה

היום לא בא לי: אלה הסיבות שהחשק המיני שלך יורד

נמאס לך מהתנוחה המיסיונרית? טריקים במיטה שיטריפו אותה לחלוטין

למה זה טוב? אם תכנסו למעשה אהבה אתם תרגישו את האורגזמות שלכם מתעצמות מאוד. בכל מקרה, התחושות אמורות לעבור תוך 20-30 דקות, אז אם בא לכם עוד, תשאירו את התה החם ליד המיטה וקחו עוד כמה שלוקים במהלך הסקס עצמו. אפשר להעביר מפה לפה ואפשר כמובן לשחק עם הלשון החמה על האיברים האינטימיים שלכם אחרי השלוק לשדרוג החוויה. 

חלמון של ביצה חיה
בסרט טמפופו, סרט יפני משנת 1985, שהוא ספק קומדיה, ספק ארוטי והתפרסם גם כ"מערבון הראמן הראשון", יש סצנה מפורסמת ובה הגנגסטר בחליפה הלבנה מעביר חלמון ביצה מפיו למאהבת שלו וחזרה, תוך כדי אנחות, עד שהחלמון מתפוצץ בפיה והיא גומרת.

הסצנה ההומוריסטית, קינקית וטיפה מוזרה מציגה את הביצה כמעוררת מינית ומעצימת עונג. אז אמנם הסצנה עצמה קצת ביזארית וקצת דוחה (סלמונלה וזה), אבל היא מדגימה איך אפשר למצוא מיניות בכל דבר. מצאו גם אתם מאכל שאתם יכולים להשתעשע איתו ולהעביר אותו מפה לפה וצאו לדרך. ולשדרוג, השתובבו במאכל שאפשר להתנשק איתו זה הכי יאמממי. כמו שוקולד עם סוכריות קופצות.

סקס ונקניק זה כן הולך ביחד
באחד הפרקים של סיינפלד, שנקרא "הדם", ג'ורג' אוכל כריך פסטרמה תוך כדי סקס עם בת זוגו ומאושר מהשילוב בין שני הדברים האהובים עליו – סקס ואוכל. ג'ורג', כאופייני לו, חייב להגזים ולקחת את זה עוד צעד אחד קדימה ולשלב עוד אהבה שלו תוך כדי הסקס – צפייה בטלוויזיה. 

כשהחברה מגלה היא נגעלת, כועסת וזורקת אותו, אבל לג'ורג' כבר נוצר קשר פבלובי בין הפסטרמה לסקס והוא מתעורר מינית בכל פעם שהוא אוכל כריך פסטרמה. אז בקיצור, אל תפסלו נקניק על הסף. יכול להיות שהוא יעשה לכם את זה.

טיסה ליפן
מתי אתם טסתם לאחרונה? עד שתטוסו ליפן נסו נתח טונה נא שמחליק על הלשון, ביצי סלמון מתפצפצות בפה ומשחררות נוזלים מלוחים, קצת וואסאבי שפותח את הסינוסים וכמובן סושי מאקי מסודר מהשדיים ועד למטה בשורה. כן, כן גם אתם יכולים לשחק עם אוכל ולהיות ה"שולחן" של בני הזוג שלכם. לשים מאכלים על הגוף של בנות ובני הזוג שלכם ולנשנש אותם מהם זו אחת החוויות היותר מצחיקות וטעימות שאתם יכולים לעשות בסקס. את המזון אתם יכולים לאכול עם האצבעות, הלשון, השיניים, השפתיים ומאיפה שתרצו בגוף.

מקפיץ את מצב הרוח
מי לא אוהב סוכריות קופצות? אבל קבלו שדרוג – שוקולד עם סוכריות קופצות. הסוכריות רוטטות במגע עם רוק, תחשבו על זה רגע. אפשר לשים על הגוף, לחלוק בנשיקה צרפתית ולתת לרטט לשגע אתכם. לא לשים על אברי המין! שוקולד. סוכרתיים? השתמשו בסודה קופצנית. שלוק מהסודה וצאו לנשיקה או לסקס אוראלי קופצני עם הסודה בפה.

קרח
אמנם קרח זה לא ממש מאכל (אפילו שיש מי שאוהבים לאכול קרח גרוס – טוב נו, כל אחד והסטייה שלו ), מה שבטוח זה שהוא בהחלט יכול לגרות מינית. בכלל, משחק בין חום לקור יכול להיות מאוד מדליק, מגרה ומעצים מינית. אז אפשר להחליק את הקרח על הגוף, ללקק עם לשון חמה ואז לשים את הקרח ומגוון משחקים של חום וקור, שעוצרים קצת את הנשימה ומעלים את המתח המיני.

חוץ מכל המאכלים הסקסיים המיוחדים, כמובן שיש לכם את האפרודיזיאק הידועים:
• תותים וקצפת – כנראה המאכל הכי סקסי בלי מתחרים. הבעיה היחידה היא שתותים זה פרי עונתי, אבל אל דאגה כי המאמר הזה מלא במאכלים שיש כל השנה ותמיד תוכלו להשתמש רק בקצפת.

תותים (צילום: אינגאימג)
תותים (צילום: אינגאימג)


• סירופים מכל סוג – סירופ שוקולד, מייפל ואפילו שמעתי על רוטב בייגלה מלוח, כל אחד ומה שהוא אוהב. זה דביק, זה לקיק וזה טעים, אז למה לא?! ציירו חצים על הגוף ותנו לבני הזוג ללקק את הדרך.

• תאנים – פרי שמזכיר בצורתו את איבר המין הנשי המקודש ומלא במיץ עסיסי וג'וסי, בדיוק כמו שאני אוהבת. תפצעו את התאנים ותאכילו אחד את השנייה.

• שוקולד– לא חושבת שיש צורך להרחיב לגבי שוקולד, רק תבחרו את הטעם האהוב עליכם – שוקולד תות, שוקולד חלב, שוקולד מומס, השמיים הם הגבול.

• יין – יין, ובכלל אלכוהול, עושה תחושה של קצת "היי" ומכניס לאווירה, אבל שימו לב, כוס אחת זה מספיק, אל תתפרעו, כי אתם בכל זאת רוצים להיות ברגע, תזכרו, נוכחות זה שם המשחק.

• אננס – האננס הטרופי מלא במיץ מתוק וממתיק גם את נוזלי הגוף שלכם, אז הוא יופי של אפרודיזיאק. כמובן שעדיף אננס טרי, אבל אם אתם לא גרים בתאילנד (ואתם כנראה לא) או שאין במכולת מול הבית, גם אננס מקופסא יעבוד ואפילו תוכלו להשתמש בסירופ שלו. יאמי.

נהייתם רעבים לסקס? גם אני! לחיי אוכל ותשוקה שמתערבבים ביחד, שלכם, לימור בנדל.

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. בואו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.