H&M חוגגת את יום הולדת ה-100 של אייריס אפפל באמצעות קולקציה צבעונית ושיקית במיוחד

H&M הכריז החודש על שיתוף פעולה כלל עולמי עם אייקון האופנה מעוררת ההשראה, אייריס אפפל. לרגל ההכרזה, המותג ציין את יום הולדתה ה-100 של אייריס בערב מיוחד כחלק משבוע האופנה של ניו יורק 2021, בו חלקו כבוד למוזה האהובה המשמשת כמקור השראה לשוחרי אופנה בכל העולם כבר עשרות שנים. קולקציית אייריס אפפל ל-H&M היא מחווה לסגנונה הייחודי והיא תושק בחנויות נבחרות של המותג בתחילת 2022 כמו גם בחנות הדגל בקניון TLV, שכל החומרים בהם נעשה שימוש בקולקציה הם ממוחזרים או מופקים ממקורות מתחשבים יותר בסביבה.

סקיצה של קולקציית H&M לרגל יום ההולדת ה-100 של אייריס אפפל (צילום: הנס מוריץ)
סקיצה של קולקציית H&M לרגל יום ההולדת ה-100 של אייריס אפפל (צילום: הנס מוריץ)

אייריס היא אשת עסקים, מעצבת פנים, מעצבת אופנה ואייקון בפני עצמו שבנתה את הקריירה שלה במו ידיה. היא התפרסמה בזכות סגנונה הבולט, אינדיבידואליות ללא חת, בחירות אופנתיות נועזות ועיצובים יצירתיים. היא מייצגת את התפיסה שסגנון והשראה נמצאים בכל מקום ובכל אחד, ללא קשר למחירם. זו גם הסיבה שבגללה מותג כמו H&M שאף לעבוד עם אייריס דווקא בגלל סגנונה האקסצנטרי והשפעתה על קהילת האופנה. כבר 100 שנים שאייריס מעניקה לאנשים את הכוח ליצור, לשמוח בסגנונם האינדיבידואלי ולדבוק בדרך פעולה ייחודית.

סקיצה של קולקציית H&M לרגל יום ההולדת ה-100 של אייריס אפפל (צילום: הנס מוריץ)
סקיצה של קולקציית H&M לרגל יום ההולדת ה-100 של אייריס אפפל (צילום: הנס מוריץ)

"פנדאצ'ה": קולקציית ההפתעה שנחתה על מסלול שבוע אופנה מילאנו

לקראת סיום שבוע האופנה מילאנו, שני בתי האופנה היוקרתיים פנדי וורסצ'ה איחדו כוחות עבור יצירת שיתוף הפעולה החדש והמפתיע "Fendace". לא, זה לא עוד זוג חדש בביצה ששמותיהם חוברו, זו הקולקציה החדשה שנראתה לאור על המסלול במילאנו. למרות השמועות על שותפות פוטנציאלית, ההפתעה עדיין הייתה גדולה, כשהתצוגה כללה 25 פריטים מתוך מיני קולקציה שיצר קים ג'ונס, המעצב הראשי של פדני עבור ורסצ'ה ומנגד דונטלה ורסצ'ה גמלה באוסף דומה של 25 פריטים עבור פנדי.

האוסף של ורסצ'ה מאת פנדי התבטא בעיקר בבגדי זהב ושחור לוגו ה-F הכפול הגיאומטרי של פנדי והמוטיב היווני של ורסצ'ה בצורת דוגמאות ותכשיטים נוצצים. הבאים היו פנדי מאת ורסצ'ה, שנקטו בגישה צבעונית יותר לעונת האביב-קיץ, אך המשיכו עם נושא הלוגו מאניה שהפך לשם נרדף לשיתופי פעולה יוקרתיים בבית. נראה שבעידן שכבר הכל נראה- מקולקציות קפסולות של מותגי על יחד עם רשתות אופנה מהירות, עדיין יש מקום לחידוש.

View this post on Instagram

A post shared by Fendi (@fendi)

המט גאלה חזר ואיתו המצטיינת והמאכזבת של הערב הנוצץ ביותר בשנה

מסיבת האופנה הגדולה בעיר חזרה, כשאל נשף ה"מט גאלה" הגיעו השמות הכי נוצצים במלוא תפארתם כדי לקחת חלק מהתערוכה השנתית של מוזיאון המטרופולין לאמנות בניו יורק בהובלתה של אנה וינטור. השנה הקונספט סבב סביב "אמריקה: לקסיקון של אופנה", כשהאורחים התבקשו להגיע בסממנים ורמיזות הקשורות לארה"ב. לשם כך, לא נרחיב במילים פשוט נכריז על מצטיינת הערב ועל המאכזבת ביותר.

מי שכמובן יודעת להישמע לכללים וכמעט ואף פעם לא מאכזבת היא האחות הצעירה למשפחת קרדישאן-ג'נר, קנדל. דוגמנית העל הגיעה בשמלה מדויקת להפליא מבית האופנה ז'יבנשי, חצי שקופה עם עיטורי אבנים אומנותיים לאורכה, כשהרפרנס בלוק הנוכחי ובלוק שאחריו באפטר פארטי היה אודרי הפבורן של שנות ה-60.

View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

בגזרת המאכזבת, קיבלנו את ריהאנה בטוטאל לוק מבאס ודי מרדים. הזמרת, שמדי שנה נוהגת לדפוק הופעה ראויה לאירוע האופנה השנתי הנחשב, הגיעה עטופה בסוג של פוך שחור ומסורבל מבית בלנסיאגה, כובע גרב ותכשיטים שהעלו קצת את המראה היוקרתי (תודה באמת). לצידה, הגיע בן זוגה מכוסה גם כן בשמיכת טלאים צבעונית.

View this post on Instagram

A post shared by R I H A N N A (@ririgalbadd)

תרומה אופנתית: חנות פופ-אפ יד שנייה של מותגים בינלאומיים

קניון עופר רמת אביב יוצא בפרויקט למען הקהילה, במסגרתו תיפתח חנות פופ-אפ יד שנייה – כל ההכנסות ייתרמו לעמותות הפועלות למען נערות בגילאי 13-18 בסיכון, ביניהן: "בית רות" בעפולה ו"כפר זוהרות" במגדל העמק, עמותת "אותות מפעילה רשת מסגרות לנערות בסיכון".

מי שמובילה את הפרויקט המיוחד היא המשפיענית ומובילת דעת קהל העוסקת בפילנתרופיה, לובה ג'ייקובסון. החנות תיפתח החל מה-3 באוקטובר עד ה-8 לחודש, שישה ימים החנות תיפתח לקהל הרחב תחת השם: "FASHION with LOVE", באזור המרכזי של הקניון. בחנות ייערכו מכירות של בגדי יד שנייה של מותגים ומעצבים מקומיים בינלאומיים, מהמלתחות של הפאשניסטות ואושיות האופנה מהמובילות בישראל, ביניהן: אגם רודברג, מיכל אנסקי, לאה שנירר, סיגל שחמון, סנדי בר, ורד רוזן, רז׳ין גנזי, ליאת מולייב ועוד, כשהמחירים ינועו בין 100-1,000 ש"ח לרוב הפריטים, למעט תיקי יוקרה שיתומחרו בהתאם.

חנות פופ-אפ יד שנייה של מותגים בינלאומיים בקניון עופר רמת אביב (צילום: שי קדמי)
חנות פופ-אפ יד שנייה של מותגים בינלאומיים בקניון עופר רמת אביב (צילום: שי קדמי)

רייבאן ופייסבוק משיקים את משקפי העתיד

החודש, הכריזו מארק צוקרברג על דגם משקפי השמש והראיה החכמים בשיתוף ריי באן, המאפשרים לצלם תמונות וסרטונים, לשתף אותם עם חברים, להאזין למוזיקה ולפודקאסטים או לבצע שיחות טלפון - כל היופי הזה ברגע אחד כשהמשקפיים עלייך. הדגם יוכל לצלם סטוריז, להעלות אותם ולהתחבר באופן מושלם לכלל הפעילות הדיגיטלית ברשתות. העיצוב הקלאסי של ריי באן יחד עם החוכמה והטכנולוגיה של פייסבוק פועלת באמצעות לחיצה על כפתור או בפקודה קולית, והם זמינים לרכישה החל מ-299$ באתר ריי באן.

View this post on Instagram

A post shared by Ray-Ban (@rayban)