ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב אירח את חברות וחברי הוועד המייעץ של הארגון. האירוע נערך ב"אנו" – מוזיאון העם היהודי, במעמד עמוס אלעד סגן נשיא האוניברסיטה לקשרי חוץ, פיתוח משאבים וענייני בוגרים, יעל רגב מנהלת האגף לקשרי חוץ, סיגלית בן חיון ראש ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב.

כמו כן השתתפו באירוע חברי הוועד המייעץ: אודי דנינו - מייסד ומנכ"ל סייפס, בוגר ביה"ס למדעי המחשב והפקולטה להנדסה; דן כרמון - יזם אי-קומרס ומייסד מאמא גורו, בוגר הפקולטות למדעי החברה ולניהול; קרן שקד-ראש תחום ניהול חווייתי בחברת איי.קיי.טי גלובל, בוגרת הפקולטה לניהול; תומר בלושטיין - מייסד פינק פארק וסמנכ"ל פיתוח עסקי ברשת בית בכפר, בוגר הפקולטות למדעים מדויקים ולמדעי החיים.

לאוניברסיטת תל אביב מעל ל-200 אלף בוגרות ובוגרים, בהם רבים הנמנים על מובילי העשייה במדינת ישראל, אשר מכהנים בתפקידי מפתח בכל תחומי הפעילות במשק הישראלי, במגזר העסקי והציבורי. מטרת העל של הארגון היא מינוף יכולת ההשפעה של בוגרות ובוגרי האוניברסיטה ככוח תורם לחברה הישראלית, מתוך רצון לשרת את הבוגרות והבוגרים באשר הם על ידי שיתוף בידע ויצירת נטוורקינג מקצועי, כמו גם באמצעות יצירת הזדמנויות מעוררות השראה בארץ ובעולם, לצד טיפוח  קהילה שמשנה עולם. 

בצעד ראשון מסוגו בישראל, ובמטרה להעצים את מעורבותה של קהילת הבוגרות והבוגרים בפעילות הארגון ובהשגת מטרותיו, הוחלט בשנת 2020 על הקמת וועד מייעץ לארגון בהובלת נשיא האוניברסיטה פרופ' אריאל פורת וראש ארגון  בוגרות ובוגרי האוניברסיטה  סיגלית בן חיון. הוועד מורכב מבוגרות ובוגרים מובילים מתחומי עשייה שונים ומגוונים, המייצגים את כל הפקולטות באוניברסיטת תל אביב ואשר תומכים ומשקיעים מזמנם, מרצם, כספם ומכישוריהם למען משימת העל של הארגון - גיבוש קהילה שמשפיעה ומשנה עולם.

עמוס אלעד סגן נשיא האוניברסיטה וסיגלית בן חיון ראש הארגון הודו לחברי הוועד המייעץ על פעילותם הנמרצת לאורך השנה החולפת והביעו את הערכתם הרבה על הירתמותם ותרומתם למען המשך צמיחתו של ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב.