כרמל מעודה, הגננת המתעללת מראש העין, נכנסה הבוקר (חמישי) בשערי כלא נווה תרצה, שנתיים וחמישה חודשים לאחר התפוצצות הפרשה, והחלה לרצות את עונשה - 9.5 שנות מאסר.

מעודה הייתה אמורה להיכנס לכלא ב-6 בספטמבר, אך ביהמ"ש קיבל את בקשת סנגורה לדחות את הכניסה לאחר החגים. לפני החג הוגשה בקשה לביהמ"ש העליון  לערער על גזר הדין תוך בקשה למתן ארכה לחודשיים.  

כאמור, היום אמורה מעודה להתייצב בשעה 10:00 אך ייתכן כי תגיע מוקדם יותר בבוקר בשביל להימנע מרעש תקשורתי והפגנה שצפויה מחוץ לבית הכלא.

יוסי חברה, אבא של לין ומנכ"ל "צדק לילדים - מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך", התייחס לכניסתה לכלא: "לפני שנתיים וחמישה חודשים, כל עם ישראל ראה את מה שהילדים שלנו עברו בגן של כרמל מעודה, אך זה כלום ממה שראינו בבית המשפט: מכות, הטחות במזרונים, הצלפות, הרעבות, עונש של שעות עמידה מול הקיר, האבסות ועוד.

"מעשים שהמוח האנושי לא יכול בכלל להבין. כולם נעשו על ידי כרמל מעודה. אמנם עברו שנתיים אבל הילדים מתמודדים גם היום עם ההשלכות מהמעשים שלה. היום לפחות כולנו נוכל מעט לנשום, אנחנו נלווה את כרמל מעודה למקום שבו היא צריכה להיות. אחרי שנתיים של עינוי דין, הצדק ייעשה והיא תחל לרצות את עונשה בין כותלי כלא נווה תרצה, שם מקומה".

כזכור, שופט בית המשפט המחוזי בלוד, עמי קובו, גזר את דינה של "המטפלת המתעללת", כרמל מעודה, בשמיני ליולי השנה, וקבע כי היא תשלח ל-9.5 שנות מאסר, ועוד שלוש שנים על תנאי.

בנוסף, נקבע כי מעודה תפצה את עשרות נפגעי העבירה בסך 400 אלף ש"ח. "הפיצוי יחולק שווה בשווה בין עשרת נפגעי העבירה, כך שכל נפגע עבירה יקבל פיצוי בסך של 40 אלף ש"ח", כתב קובו בגזר הדין.