פסטיבל קמפ בתנועה נערך השנה עם למעלה מאלפיים רוקדים, רקדנים ואורחים. טקס הפתיחה נערך במעמד שר התרבות, חלי טרופר, וראש עיריית אילת, אלי לנקרי. קמפ בתנועה מתקיים מידי שנה בשיתוף עם רשת מלונות ישרוטל באילת ובניהולו האמנותי של המרקיד והכוריאוגרף גדי ביטון, ממובילי ריקודי העם בישראל ובעולם. הפסטיבל מתקיים במשך ארבעה ימים ולילות של הרקדות ריקודי עם ומגוון אירועים שונים.

בין האירועים: הרקדות מיוחדות המחולקות למסלולים שונים: "מתחילים מהצעד הראשון", "בינוניים", "מתקדמים", "נוסטלגיה", "נשים בלבד" (ייעודי למגזר הדתי) ו-"מתגלגלים" עבור רוקדים בכיסאות גלגלים.

בנוסף לפעילויות המחול השונות ייהנו משתתפי הפסטיבל מהופעות של מיטב האמנים בישראל. הקמפ יכלול מגוון פעילויות נוספות, כמו מופע הצדעה לריקוד ההורה, הכולל מופע להקות מחול, תכנים ואורחים מפתיעים בסיפורה של ההורה מאז ועד היום. וכן, אירועי שירה בציבור בהנחיית מובילי הזמר העברי בארץ, מסיבות בריכה, ערבי תוכן, נשף ועוד.

בתוך כך, הפסטיבל יצר שיתוף מיוחד עם המרכז הלאומי להשתלות איברים של משרד הבריאות, לעידוד החתימה על כרטיס אדי. מתחמי ההרקדה כולם יהיו ממותגים עם כרטיס אדי באמצעות מסכי ענק ושלטי חוצות. כמו כן, משתתפי הפסטיבל קיבלו מסרון עם לינק לחתימה דיגיטלית  ישירה על כרטיס אדי.

דבורה שרר מהמרכז הלאומי להשתלות מסרה כי "אני נרגשת כל פעם מחדש לפגוש את אלה מהרוקדים אשר זכו לקבל תרומת איברים וחייהם ניצלו והם חזרו לשגרת החיים וממשיכים לפקוד את רחבת הריקודים".