וועדת החקירה לאסון מירון: במהלך שמיעת העדויות היום (חמישי) בוועדה, העיד עאמר חליליה, מי שהיה המהנדס לפני האסון על הנורא על ההר. במהלך עדותו הודה חליליה כי לא בדק או אישר את בטיחותו ותקינותו של מעבר דב בו אירע האסון הנורא.

חליליה טען להגנתו כי היה מדובר במעבר חירום שנבנה עוד לפני כניסתו לתפקיד, ומאז נכנס לתפקידו הקים על ההר עוד מעברי ביטחון. עוד טען המהנדס, כי כמות האנשים שהעריך שיכולים להיכנס אל ההר עומד על שליש לערך מכמות האנשים שעלו בליל ההילולא בפועל.

במהלך עדותו האלוף במיל' שלמה ינאי, חבר הוועדה, שאל את ח'ליילה: "חתמת על תיק בטיחות ואמרת שלא ידעת שיהיו בכל הדלקה יותר מ-5,000 איש. זה הפתיע אותך כך אמרת. אתה פתאום רואה שיש 70 אלף איש בהר. לא חשבת להתריע?" ח'ליילה השיב: "אמרתי לקצין שהמקום הזה צפוף".

עוד העיד ראש ענף אבטחה ורישוי במשטרה לשעבר, פנחס אזרזר, שכיום עובד בחברת הנדסה פרטית. "הרחתי שמשהו לא בסדר כשראיתי את התוכנית של ההדלקות, ואז שלחתי תכנית הדלקות משלי והצעתי לעשות הדלקות במקביל על מנת לפזר את האנשים, לפזר את הקהל. העליתי את זה מול כמה גורמים בכמה פעמים, ואף אחד לא הקשיב לי. כוחי היה דל. הזמינו אותי להדמיה למקרה של שריפה במקום כמה ימים לפני. באמצע, קמתי על הרגליים ואמרתי להם 'אם אתם לא תשמרו על מעברים חופשיים יהיה לנו כאן אסון'".