חבר הכנסת ישראל כ"ץ, התייחס היום (שישי) בתכנית של ניסים משעל ברדיו 103FM לפגישתו עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בסוכת ביתו של כ"ץ במהלך חג הסוכות. כ"ץ נשאל אם נתניהו אמר לו שהוא רואה בו כיורש להנהגת הליכוד: "הייתה ארוחה נעימה, עלו גם נושאים פוליטיים. לא מכתירים יורשים, יום אחד נתניהו יפרוש ואני מתכוון להתמודד על ראשות הליכוד והממשלה ואני מקווה שהוא יתמוך בי. הוא אדם עם הרבה מאוד זכויות והשפעה".

כ"ץ הוסיף ואמר כי "נתניהו נבחר לראש הליכוד, במפלגה היחידה שקיבלה 30 מנדטים בבחירות והוא ראש האופוזיציה וראש הליכוד. אנחנו החלטנו לשלב ידיים כראש תנועה וראש מזכירות הליכוד, כדי לעשות הכול לזרז את סיום כהונתה של הממשלה הזאת. כוחם בחולשתם. הם משלבים ידיים כי אין להם הרבה אלטרנטיבות, אין להם לאן ללכת". 



לגבי האפשרות שיכהן בעתיד בתור ראש ממשלה, אמר כ"ץ: "אני לא מאלה שמתרברבים, אני 15 שנים כיהנתי כשר, 12 שנים האחרונות ברציפות. על שמי רשום מהפך אדיר בתחבורה במדינה שכולם רואים, בים עם הנמלים החדשים, באוויר עם השמיים הפתוחים, ביבשה עם חיבור הפריפריה.

שר החוץ והאוצר לשעבר המשיך והוסיף על כהונתו בתפקידים אלה: "יש לי רקורד, מעורב בכל נושא קידום היחסים עם מדינות המפרץ. כשר אוצר בשנה הכי קשה בתולדות המדינה עמדתי בחזית וסייעתי למבוטלים בחל"ת, לעצמאים, לעסקים, לנכים ולכולם ומדינת ישראל נשארה עם דירוג אשראי טוב. כאשר תהיה התמודדות הרקורד הזה יעמוד לזכותי מול אפשרויות אחרות".