אחר חופשת חגי תשרי הארוכה, שבה הבוקר (שישי) ג'ודי שלום ניר מוזס אל עמדת המיקרופון ואולפן השידור, וסקרה בפתח דבריה בתוכניתה ברדיו 103FM את המתחדש לאורך התקופה האחרונה. הפעם, החליטה שלום ניר מוזס לעמוד לצדה של הזמרת מירי מסיקה, שהודיעה כי תוציא בקרוב דואט עם אייל גולן, מה שהוביל לגל של ביקורות נגדה.  

בדבריה, זעמה ג'ודי כנגד הביקורת שהופנתה כלפי מסיקה: "עוד פעם הג'יהאד הפמיניסטי עלה על מסיקה בגלל רצונה להקליט שיר עם אייל גולן. חבר'ה תפנימו, עם כל העליהום שלכם אייל נבחר לזמר השנה, העשור, והכל". עוד אמרה: "אז תמשיכו לדבר, לחפש אותו, תמשיכו לעשות עיניים מהעובדה האולי מאוד מצערת שנשים זורקות עצמן על כל זמר וכל כוכב". 

"בתקופה של לפני כמה שנים זה היה מאוד מקובל, אני לא רואה את זה ככה באופן אישי", הוסיפה שלום ניר מוזס והדגישה כי "נשים רוצות  להרגיש מה זה להיות ליד כוכב והאמנים רוצים את מה שהן יכולות לתת". בהמשך אמרה: "תזרמו, אייל גולן מושמע ומאוד מצליח ואני בטוחה שהוא לא מתנהל כמו שהיה מתנהל בעבר, שזה היה בזמנו מקובל למרות שבעניי זה היה דוחה".



אנשים מצביעים ברגליים 

בסיום דבריה, הבהירה שלום ניר מוזס כי "אנשים מצביעים ברגליים. הוא לא הורשע, לא קרה שום דבר, זה דוחה אותי, אני לא חושבת שזה בסדר אבל תכלס זה מקובל, אני מכירה כל כך הרבה ילדות שהקטע שלהן זה להיות עם מפורסם. לא צריך להאשים רק את המפורסם". 

עריכה: מיכל קדוש