המוזיקאי והראפר נועם "נומי" כהן נהרג אמש בתאונת אופנוע בכביש 4, סמוך לגבעת שמואל. כהן רק בן 29 במותו, תושב באר שבע, היה מוכר בסצנת הראפ וההיפ הופ הישראלי. בשנת 2010 הוציא את המיקסטייפ הראשון שלו ובשנת 2019 יצא אלבומו הראשון, "רוק סטאר כפרה". 

פראמדיק מד"א תומר גוסמן וחובש רפואת חירום במד"א שלמה לוי שהוזעקו לזירת האירוע, סיפרו: "הרוכב שכב על הכביש במרחק של כ-15 מטר מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

תאונה קטלנית בגבעת שמואל (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
תאונה קטלנית בגבעת שמואל (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)


הרפאר רביד פלוטניק (נֶצ'י נֶצ') ספד לו: "אני פשוט בהלם. איזה בחור זה...בוטה ופראי וכן, עם מוח חד ופה שאומר כל מה שבא לו על המיקרופון. לידי וליד חבר'ה מבוגרים ממנו (הוא היה) דוגמה ומופת להליכות ונימוסים. מחייך כל הזמן ואומר 'תודה' מאה פעם. היה לו פוטנציאל להיות כוכב פרוע מהסרטים, ועם זאת האיש הכי נעים להיות בסביבתו. נועם 'נומי' כהן. לב של זהב, בחור כשרוני מלא פוטנציאל וחלומות ענקיים...נשבר הלב. יהי זכרו ברוך".



המוזיקאי איתי לוקץ רשם: "איש מוכשר, ראפר מפחיד, פרפורמר מעולה, יוצר מדהים, אבל הכי חשוב - באמת בחור טוב....אני די בהלם, מנסה לעכל. קשה לי, קשה לי למצוא מילים לסכם חיים של בן אדם כל כך מוכשר וכל כך טוב שהלך בגיל כל כך צעיר. קשה לי לעכל, סלחו לי. נוח על משכבך בשלום, נומי. אני אוהב אותך ומתגעגע אליך ומקווה שאתה במקום טוב יותר, בעזרת השם, בלי עין הרע, אמן אמן. תודה על המוזיקה שתמיד תשאר איתנו".

הזמר טל בן נון (טליסמאן) רשם: "נומי אני אוהב אותך אח יקר, נוח על משכבך בשלום. הלב מרוסק".