סגן השר במשרד ראש הממשלה וחבר הכנסת אביר קארה ("ימינה") תקף היום (ראשון) בקבוצה פנימית בוואטסאפ את שר הבריאות ח"כ ניצן הורוביץ ("מרצ") ברקע העומסים והתקלות בהוצאת התו הירוק.

בתכתובת ההודעות שהגיעה לידי "מעריב" כתב קארה: "התו הירוק קרס, מיליוני ישראלים לא מצליחים להנפיק ומאות אלפי בעלי עסקים עם סימני שאלה, אבל לשר הבריאות לא דחוף לטפל בזה. יותר דחוף לו לנסוע לארוחת ערב אצל ראש רשות הטרור ברמאללה. צריך להיות ברור מעכשיו: אני אוודא אישית שלא יהיה אף בעל עסק שיקבל השבוע קנס בגלל הבלאגן הזה. התו הירוק חשוב. לשמור על הבריאות זה חשוב". 

עוד כתב, כי "כולנו צריכים לעבוד יחד כדי להוריד את התחלואה, לעודד אנשים להתחסן ולשתף פעולה כדי לנצח. אבל לא נסכים שיהיו קנסות בגלל שיותר חשוב לנסוע לרמאללה מאשר לפתור את הכשל הזה".

ח"כ קארה מסר בתגובה: "לא מתייחס לזה, זה דברים שנכתבו בקבוצה פנימית. אני משתדל לא להגיב על הדלפות משיחות פנימיות. כל מה שמעניין אותי זה לפעול למען העסקים בישראל ולהוריד את  יוקר המחיה".

ממפלגת "מרצ" טרם התקבלה תגובה לדברים.

בתוך כך, דויד אלחייני יו"ר מועצת יש"ע, התייחס לפגישות שרי הממשלה עם אבו מאזן ומסר כי "הריצה של שרי הממשלה לפגישות ותמונות עם מכחיש השואה ומי שמשלם משכורות למחבלים ולרוצחים – היא חמורה ומסוכנת. אבו מאזן הוא מושחת ומשתמש בכסף של התושבים שלו לממן טרור ולפגוע במדינת ישראל בעולם".

"פגישות איתו רק מעודדות את השנאה והחיכוך ולא מביאות שקט. שלום יצמח מהשטח ולא מהנהגה מושחתת. שרי ממשלה שרוצים לעשות שלום ראוי שישקיעו בתשתיות ובכלכלה באזור, וגם בדאגה לבריאות וחיסונים לכל תושבי האזור, הוסיף.