השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג שוחח היום (ראשון) עם בן כספית ופרופסור אריה אלדד בתוכניתם ב-103FM והתייחס לאפשרות שמדינות נוספות יחתמו הסכמי נורמליזציה עם מדינת ישראל. על פי השר המדינה הבאה בתור היא, ככל הנראה, עיראק: "אנחנו יכולים לעשות הסכמים, יש את עיראק בדרך ועוד מדינה מוסלמית בדרך, אך עם התעלמות מהבעיה הפלסטינית אנחנו צוחקים לעצמנו בפנים".

השר אף התייחס לפגישה המתכוננת הערב של חברי מרצ עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ואמר כי  "אני ארגיע אתכם, מדינה פלסטינית לא תקום. כשנכנסו לקואליציה סיכמנו שיש נושאים שלא דנים בהן, אך לא סיכמנו שאסור לנו להיפגש ולדבר. למרצ יש אמירה – מחובתנו לשכנע את השותפים שלנו שהדרך הנכונה היא חידוש המשא ומתן, אין תחליף לזה".

עוד הוא הוסיף: "לא מעניין אותי שבנט לא התייחס לבעיה הפלסטינית באו"ם. אבחן אותו על העשייה, אני רוצה לגרום לכך שראש הממשלה יבין את מה שאריאל שרון הבין, מה שרואים משם – לא רואים מכאן".

בנוסף, פריג' התייחס להחלטת הממשלה לרתום את השב"כ למאבק בפשיעה במגזר הערבי: "אני רוצה להיות מציאותי, אני בעד  ההחלטה, אך השב"כ נמצא בכל מקום ובכל זמן ובכל עניין. הם היו צריכים לחכות שנגיד להם להיכנס? אני בעד כל פעולה חוקית, כל פעולה שתחזיר את הביטחון האישי לילדים שלי, לשכניי, לחברי החברה שלי. נקודה, על זה אין ויכוח. חוסר הביטחון האישי בחברה הערבית - הגיע גם אליי. כן, בסופו של יום גם אני חוזר הביתה וגם אני אזרח ישראל בדיוק כמוכם, ולכל אזרח מגיע טיפול מהמדינה. אז להגיד שאנחנו האזרחים הערבים הבעיה? זה דבר חמור שאין לו מקום".