מותג החיתולים פמפרס משיק בארץ את סדרת “פמפרס Harmonie”, שמתאימה להורים שמעוניינים במוצרים נקיים מכימיקלים. החיתול החדש משלב כותנה מאיכות פרימיום, הוא נטול כלור ולא עבר הלבנת כלור, אינו מבושם והוא היפואלרגני. על פי החברה, החיתול מבטיח עד 12 שעות של יובש, ושמחנו לגלות שהוא עומד בהתחייבות. החיתול צלח שנת לילה ארוכה, בשימוש של כמעט 14 שעות, ללא בריחה של נוזלים ומבלי שהוא יאבד את צורתו.
מחיר: 49.90 שקלים

חיתול חדש של מותג פמפרס (צילום: יחצ)
חיתול חדש של מותג פמפרס (צילום: יחצ)

המותג ד”ר פלקס, שמתמחה בנעלי נוחות, משיק כפכפים בעלי סוליה העשויה משש שכבות של חומרים מגוונים: שכבת EVA בצפיפות גבוהה, רכה וגמישה, שעמידה בפני סדקים, מים וחום, שכבת פשתן לחיזוק הסוליה, שעם טבעי לגמישות, יוטה, לטקס ועור זמש. הכפכפים נוחים, יציבים מאוד, אוחזים היטב את כף הרגל ומצוינים למי שמבלה שעות רבות על הרגליים.
מחיר: 350־399 שקלים

כפכף אצבע אנטומי בפרינט מנומר מקולקציית הטבע של דר פלקס עם שש שכבות נוחות, 350 ש''ח (צילום: עמנואל רבני)
כפכף אצבע אנטומי בפרינט מנומר מקולקציית הטבע של דר פלקס עם שש שכבות נוחות, 350 ש''ח (צילום: עמנואל רבני)

“פסטה ריקו” משיקה סדרת פסטה פרימיום טרייה שכוללת רביולי במילויים שונים: גבינות, בטטה, תרד וריקוטה ופלין פטריות, ריקוטה וכמהין. הפסטה עשויה בשיטה איטלקית מסורתית ואינה מכילה חומרים משמרים או צבעי מאכל. זו פסטה מהירה להכנה, רק מספר דקות של הרתחה והיא מוכנה להיכנס לרוטב. המילויים נדיבים, טעימים ואינם “בורחים” מהכיסן. הבצק של הרביולי דק, אך לא מתפרק.
מחיר: 24־27 שקלים

סדרת פסטה פרמיום טרייה של חברת פסטה ריקו (צילום: אסף אמברם)
סדרת פסטה פרמיום טרייה של חברת פסטה ריקו (צילום: אסף אמברם)

מותג הדרמו־קוסמטיקה וישי משיק את "ליפט־אקטיב קולגן ספיישליסט ללילה" – קרם המסייע בטיפול בסימני הגיל, הנגרמים כתוצאה מאיבוד קולגן, מסייע בהפחתת מראה הקמטים, ממצק את העור ומעניק לו מראה אחיד וזוהר. הקרם עשיר אך נספג בצורה נפלאה בעור. הוא מותיר אותו מוזן בלחות וגמיש. גם אחרי שנת לילה עדיין ניתן להרגיש את האפקט שלו.
מחיר: 239 שקלים

וישי קרם לילה ליפטאקטיב קולגן ספישליסט המחיר 239 ש''ח  (צילום: יחצ)
וישי קרם לילה ליפטאקטיב קולגן ספישליסט המחיר 239 ש''ח (צילום: יחצ)

מותג הקוסמטיקה מימי לוזון משיק את GLOW TO GO - ערכת טיפוח קומפקטית עם שלושה מוצרי מאסט למראה זוהר: Legendary Glow Brightening Serum - סרום קליל שנותן אפקט הבהרה לעור עם פורמולה המכילה חומצה היאלורונית. הסרום מעולה כבסיס לאיפור; 24K Gold Hyaluronic Super Serum – סרום שמשלב חומצה היאלורונית וזהב טהור 24 קראט. הסרום מלחח את העור בעוד חלקיקי הזהב ממריצים את מחזור הדם ומאיצים את ייצור הקולגן; ו־24K Pure Gold Glow Brilliant Super Oil - שמן המשלב תשע תמציות שמנים אורגניים וזהב טהור 24 קראט. השמן מחיה את העור ומתפקד כאנטי־אייג’ינג.
מחיר: 99 שקלים

MIMI LUZON Glow to Go Kit  (צילום: יחצ)
MIMI LUZON Glow to Go Kit (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח PAYOT משיק את NUTRICIA BAUME LèVRES - באלם מטפח ומטפל בשפתיים, עם פיגמנט עדין בגוון אדום או ורדרד טבעי. הוא מזין את השפתיים בלחות ומטפל גם בשפתיים יבשות וסדוקות. הוא מכיל שמן שקדים, שמן זרעי פטל, שמן קוקוס וחמאת שיאה. מוצר נהדר לתקופת המעבר, עוזר מאוד לשמור על השפתיים רכות.
מחיר: 45 שקלים