יו"ר מרצ, שר הבריאות ניצן הורוביץ, השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג' ויו"ר סיעת מרצ ח"כ מיכל רוזין נפגשו הערב (ראשון) במוקטעה ברמאללה עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. 

אבו מאזן אמר כי "עלינו להתחיל ולייצר צעדים בוני אמון, להוכיח שאנחנו מתכוונים לעשות שלום ולאפשר לי לשמור על התקווה של העם הפלסטיני. אם נאבד את התקווה, נאבד את העתיד". 

יו"ר הרשות הפלסטינית הודה לשר הבריאות על הסיוע בנושא הקורונה. "אנחנו חיים יחד. כשהפלסטינים יהיו חופשיים מקורונה, הישראלים יהיו חופשיים ולהיפך. אני מזמין את כל שרי הממשלה החדשה  להגיע לכאן. לא חייבים להסכים, צריך לדבר".

השר ניצן הורוביץ ציין: "למרצ יש משימה בתוך הממשלה, לשמור על פתרון שתי המדינות בחיים. לא לתת לו להיעלם, ולא לחבל בסיכוי להגיע אליו בעתיד, כי אין אף פתרון אחר. אנחנו מאמינים שאין מקום לצעדים חד צדדיים שיפגעו בסיכוי ליישם את פתרון שתי המדינות. לא התנחלויות חדשות, לא מאחזים לא חוקיים, ולא אלימות של גורמים קיצוניים בקרב המתנחלים".

שר הבריאות אמר כי "חובתי, חובתנו לקדם את העשייה המשותפת. הגענו היום כדי לבנות מחדש ערוץ ישיר וקבוע בנינו, ולתת "בוסטר" לשיתוף הפעולה". 

עיסאווי פריג' השר לשיתוף פעולה אזורי אמר: "אנחנו כאן כדי לקדם את פתרון שתי המדינות. להגיד שאתם הפרטנר שלנו. העתיד חשוב, אבל עלינו קודם כל לפעול כדי להפוך את הווה ליותר טוב ובשביל זה צריך שיתוף פעולה בין המשרדים והממשלות.

ח"כ מיכל רוזין, יו"ר סיעת מרצ, הוסיפה: "באנו לכאן בגלוי לא הסתרנו, להיפך באנו בגאווה. נעשה כל מה שצריך כדי לקדם את פתרון שתי המדינות  כדי לבנות את היסודות המעשיים לשלום".