זוגיות היא כמו שיח פרחים עדין - צריך להשקות אותה, לתת לה הרבה שמש, חום ואהבה. אם תפסיקו להשקות או אם תשאירו את העציץ בצל הוא ינבול, וכך גם הזוגיות. זו לא חוכמה להשקיע בזוגיות בשנה הראשונה ואחרי זה להפסיק ולצפות שהסקס יישאר אותו הדבר. בא לכם שהזוגיות שלכם תפרח ולחיות חיים של תשוקה ואינטימיות זוגית? פרגנו אחד לשנייה, תפתיעו ותרגשו לנצח! כן, למחוות רומנטיות אין גיל או תאריך תפוגה, אבל יש להן השפעה קריטית על התשוקה שלכם. אז איך אפשר להפתיע בזוגיות ארוכת שנים? תתפלאו אבל יש אין סוף רעיונות, אספתי לכם כאן חלק מהם.

חופשה בהפתעה
כשבן או בת הזוג מפתיעים עם חופשה זה נחמד! מה צריך לעשות כדי לתכנן חופשה בהפתעה?

  • להכיר את הפרטנר שלכם ולדעת אם מתאים לו או לה כזה דבר
  • אם החצי השני זורמ.ת לוודא שאפשר לקחת חופשה מהעבודה בהתראה קצרה או לתאם עם הבוס את ימי החופשה. אם זה לא מתאפשר אפשר להזמין חופשה רק חמישי ערב – שישי – שבת.
  • לארגן תיק עם כל מה שצריך לשניכם (אל תשכחו בגדים סקסיים וצעצועי מין שובבים).
  • אם החופשה בחו"ל לא לשכוח לבדוק תוקף של דרכונים ובדיקות בנושא בידודים וקורונה
  • לדאוג לסידור לילדים , אם יש כאלה, בהתאם לגיל שלהם.
  • ויאללה אפשר לצאת לדרך!

ארוחת בוקר במיטה
כן, כזאת כמו שרואים בסרטים. מכינים מגש עם כוס מיץ תפוזים או קפה או גם וגם, אומלט מושקע, חותכים ירקות, מגלגלים גבינה צהובה, לא שוכחים משהו מתוק כמו פנקייק או לחם עם ריבה ואגרטל קטן עם פרח שקטפתם מהגינה. זה יכול להיות בשבת בבוקר וזה יכול להיות גם סתם ביום חול עם הצעה לקחת יום מחלה מהעבודה כדי להתכרבל בין הסדינים.

אם כבר לאכול במיטה, הנה כמה הצעות למאכלים סקסיים בין הסדינים

בני זוג, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג)
בני זוג, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג)

מכתב אהבה
כמה פשוט, ככה קל! זוכרים שכשהיינו קטנים היינו שולחים לחבר או חברה מכתב אהבה, או שאולי ככה חיזרתם בתחילת הקשר. אז מחר בבוקר תשאירו לחצי השני פתק אהבה. אתם יכולים להדביק אותו על המראה במקלחת, להשאיר אותו ליד הקפה של הבוקר, לשים אותו על ההגה של הרכב שלהם, להדביק כמה פתקים בכל מיני מקומות אסטרטגיים בדרך שלהם לעבודה או בכל מקום שיעלה חיוך ויישלח אותם ליום כיפי כשהם יודעים שהם אהובים.

חוויה משותפת
הביחד שלכם מחוץ למיטה חשוב בדיוק כמו הביחד שלכם במיטה. חוויות משותפות מעמיקות את הקשר ועוזרות לייצר רגעים מתוקים בזכרון. זה יכול להיות צניחה חופשית זוגית, סדנת קרמיקה, סדנת בישול, סדנת נגרות, טיול אוכל בפלורנטין בת"א, לצאת ביחד מחדר בריחה... כל חוויה זוגית ששניכם תאהבו ושבשבילה תעצרו את הכל ותקדישו זמן איכות אחד לשנייה. 

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

לא תמיד צריך לעשות מחוות רומנטיות גרנדיוזיות ומלאות פאתוס, יש דברים שהם כביכול קטנים, אבל הם יראו שאתם חושבים, דואגים ואוהבים אחד את השנייה. כמה דוגמאות:

  • למלא את הסטוק של קפסולות הקפה שהיא / הוא כל כך אוהבים
  • לקנות את השוקולד הספציפי שהחצי השני אוהב/ת בתחנת דלק
  • למלא מים לווישרים ברכב
  • להציע להכין קפה בערב
  • לשלוח זר פרחים / מגש פירות לעבודה סתם ביום חול
  • להדליק לה מים כשהיא חוזרת מהזומבה
  • לקחת את הילדים להורים שלך לכמה שעות בלי הצד השני
  • לדאוג שהחולצה שהוא אוהב תהיה רחנית, נקיה ומוכנה ללבישה
  • למלא את טנק הדלק שידיעה שהצד השני הולכ/ת להשתמש ברכב 

מירוץ לאהבה
החצי השני אוהב/ת חידות? תכינו חידות ותחביאו אותם בכל מיני מקומות סטייל "המירוץ למיליון" או חדר בריחה מאולתר. אלה יכולות להיות חידות עליכם, על הזוגיות שלכם, חידות על ידע כללי ומשימות שקשורות אליכם או לביחד. הזכייה הסופית במשחק יכולה להיות מסאז' זוגי, ארוחה במסעדה, צעצוע סקס זוגי או כל דבר כיפי אחר וכמובן שלקינוח תוכלו לפנק את הפרטנר/ית בסקס מטריף חושים עם כל העונג שבדבר!

למחוות רומנטיות אין גיל או תאריך תפוגה. (צילום אילוסטרציה: אינגאימג)
למחוות רומנטיות אין גיל או תאריך תפוגה. (צילום אילוסטרציה: אינגאימג)

פיקניק רומנטי
תחפשו את הלוקיישן המושלם (יכול להיות גם הפארק הקרוב), תזמינו סלסילת פיקניק (יש היום מלא מקומות שאפשר להזמין מהם מכל טוב!), תודיעו לחצי השני שהערב מחכה הפתעה, שהזמנתם בייביסיטינג (אם צריך), שיהיו מוכנים ב 21:00 אחרי מקלחת ובלבוש חמים ותקחו אותם בעיניים מכוסות למקום. אין כמו ערב של אוכל, גבינות ויין ביחד במקום פסטורלי עם אוויר טוב (אפשר ביער או בים), בשביל לדבר קצת ולהתמזמז הרבה!

נוסטלגיה
תמצאו משהו נוסטלגי מהעבר הזוגי שלכם ותכינו סביב הנוסטלגיה המרגשת הזו הפתעה. זאת יכולה להיות קבלה מהמסעדה הראשונה שאכלתם בה ביחד שתעלה שוב את הפרפרים בבטן של ההתחלה, בגדים שאיתם יצאתם לדייט הראשון שלכם ואולי לא יצאו לכם מהראש, דייט במקום שבו נפגשתם בפעם הראשונה, מסגור של הודעת וואטסאפ מרגשת של אהבה שנחרטה לכם בזכרון או אחת מהתמונות הראשונות בקשר, שיחזור של חופשה רומנטית ומרגשת הראשונה שלכם, או כל אירוע משמעותי שהייתם רוצים לחוות מחדש.

בשורה התחתונה, אל תפסיקו לחזר, להראות אהבה ולטפח את הזוגיות גם אחרי התקופה הראשונה של ההתאהבות; וגם אל תחכו לרגע של משבר בזוגיות, כדי להתעורר ולאהוב. תשקיעו במחוות רומנטיות וכך תשמרו על אש התשוקה בוערת לאורך שנים של זוגיות מפרגנת, אוהבת ומרימה.

לחיי הרומנטיקה.
שלכם, לימור
מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים 
בואו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא