הטייס הצעיר טראוויס לודלו היה רק בן 18 ו-150 יום כשנחת בעיר ט'גו שבהולנד וסיים מס של 24,900 ק"מ סביב כדור הארץ. אחרי שנלחם בתנאי מזג אוויר קיצוניים, בדידות ועייפות, לודלו הצליח לשבור שיא גינס והפך להיות הטייס הצעיר ביותר שהקיף את העולם. המסע הארוך,  שהיה אמור להתחיל כבר ביוני 2020, נדחה בעקבות מגיפת הקורונה, אך לבסוף יצא לפועל והשיג את המטרה המדהימה. כחלק מהמסלול הארוך שעשה לודלו הוא עצר ב-12 מדינות מלבד הולנד – פולין, רוסיה, ארה"ב, קנדה, גרינלנד, איסלנד, בריטניה, אירלנד, ספרד, מרוקו, צרפת ובלגיה.  צפו בתיעוד מתוך המסע של טראוויס לודלו: 

הטייס הצעיר החל להתאהב בתחום בתעופה כבר מאז שהיה בן ארבע. על פי הדיווח של שיאי גינס העולמי, הוא מעולם לא הלך לישון מבלי לקרוא משהו מתוך ערימת מגזיני המטוסים שהייתה ליד המיטה שלו. לאורך השנים לודלו צבר עוד ועוד ידע על מטוסים, צפה בכל תוכניות הטלוויזיה שעסקו בתחום ובסופו של דבר הצליח לפרט את הסיבה להתרסקויות מטוסים לאורך השנים בכל פרק של "חוקרי התרסקות אוויר". 

כבר כשהיה בן 12 לודלו עלה לראשונה מאחורי הגה המטוס והפך לטייס הצעיר ביותר בבריטניה כשמלאו לו 14. שנתיים לאחר מכן לודלו עבר את מבחן רישוי הטייס הפרטי שלו, והחל לטוס. אחרי שחגג את יום הולדתו ה-18, הטייס החליט לקראת על עצמו את האתגר להקיף את העולם ויצא לדרך. אחרי מסע ארוך בו הוא נאלץ לנווט בין סופות רעמים ורוחות חזקות בתוך מטוס כל כך זעיר, הוא הצליח במשימה. 

המטוס הזעיר שהקיף את העולם (צילום: Guinness World Records)
המטוס הזעיר שהקיף את העולם (צילום: Guinness World Records)

"הרגע הכי מפחיד היה ב-26 ביוני, כשענני סערה החלו לשוט לכיווני באוויר כמו כדורים.  נאלצתי לרדת לגובה של 7,000 רגל, שזה הגובה הכי נמוך שאפשר לטוס בו מבלי לפגוע בקרקע", סיפר לודלו. בנוסף, הוא תיאר את החוויה כמספקת, אך סיפר כי הבדידות הקשתה עליו – מזל שהיו הנופים המדהימים לארח לו חברה. 

כמו כן, במהלך הטיסה לודלו פגש את המחזיק בשיא הקודם, מייסון אנדרוז מלואיזיאנה, שהיה בן 18 ו-163 ימים כשסיים את מסעו מסביב לעולם באוקטובר 2018. "היה נהדר לבלות קצת זמן עם מחזיק השיא הקודם. הוא פרגן לי, תמך בי ועזר לי להגיע לשיא שלי", הוא סיפר. אז על אף שכפות רגליו של לודלו כבר הונחו על הקרקע, הראש עדיין בעננים והוא כבר מתכנן את ההרפתקה הבאה שלו.