האוזניות Cowin Apex Elite מסתתרות בתוך קייס פלסטיק עגול, גדול מעט מקייס ממוצע של אוזניות אלחוטיות - דבר שהופך אותו ללא בהכרח נוח לנשיאה בכיס.

התחושה היא של מארז זול ולא ממש עמיד, אך הופתעתי לטובה מכך שפרט למעט לכלוך שצבר - הוא עמד בגבורה בשימוש יומיומי ובשהייה בתיק עמוס.

בחלקו הפנימי, סמוך לאוזניות, ניתן לראות נוריות חיווי למצב הסוללה - והאמת שלהעביר אותן לחלקו החיצוני של הכיסוי היה יכול להיות ממש נחמד. קופסת הטעינה נטענת באמצעות כבל USB־C ואינה תומכת בטעינה אלחוטית.

האוזניות עצמן כוללות מעין "גבעול" קצר יחסית בצורת האות ו' - דבר שהופך אותן לבולטות לעין. ב־Cowin מבטיחים עד שמונה שעות האזנה רציפות למוזיקה עם האוזניות עצמן, כאשר יחד עם קופסת הטעינה ניתן להגיע לעד 24 שעות פעולה. במהלך הסקירה הצלחתי להשיג כשמונה שעות האזנה עם כיבוי ביטול הרעשים, וכשש שעות האזנה רצופה עם ביטול רעשים פעיל.

החלק החיצוני של הרגליות משמש כמקשי מגע - דבר שאני בדרך כלל אוהבת, אם כי הפעם הייתי מעדיפה לוותר עליהם. כל נגיעה קלה בהם משפיעה על המוזיקה, ללא סיבה מוצדקת.

המקשים הללו כוללים מספר מצומצם של פונקציות - נגיעה ארוכה מעבירה בין מצב ביטול רעשים, מצב שקיפות וכיבוי שני המצבים; נגיעה כפולה משמשת להפעלה ועצירת המוזיקה; ושלוש נגיעות על האוזנייה השמאלית מפעילות את העוזרת הקולית בטלפון.

התגובה שלהם הייתה איטית לעתים, והם התקשו בזיהוי הנגיעות - כך שנגיעה במטרה לשנות מצב האזנה לא נקלטה, אך נגיעה בשיער הצליחה לשנות את המצב. אפליקציה נלווית, בדומה לאלו הזמינות אצל חברות רבות, הייתה בהחלט משפרת את החוויה במובן הזה.

למרות הכל, הן בסך הכל נוחות לשימוש, בעיקר בשל המתאמים הרבים הכלולים באריזה - במטרה לוודא שכמה שיותר מהמשתמשים יוכלו לקבל התאמה אידיאלית. הן יחסית נוחות באוזן, אם כי בשלב מסוים חשתי צורך להוציא אותן ולתת לאוזן "לנוח" קצת (בדומה לכמה זוגות אחרים בעבר).