קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון "הארץ" כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. עוזי ברעם, שר מטעם מפלגת העבודה לשעבר, התייחס הערב לדברים בתוכניתם של בן כספית ופרופ' אריה אלדד ב-103FM.

"אני חבר של קולט אביטל, ממש חבר, וקראתי גם את הספר הביוגרפי שפרסמה לאחרונה. אין בו רמיזה הכי קטנה על משהו מיני בינה לבין פרס. אביטל עבדה הרבה שנים עם פרס והיא די הפתיעה כאשר הייתה מועמדת מולו לתפקיד הנשיא. גם בינה לבינו באופן פוליטי - הקשרים לא היו סמויים, פעם היו כך ופעם אחרת. היא הייתה קרובה מאוד כל חייה ליוסי ביילין, אבל לא הייתה תופעה שפרס אופיין בעניין הזה, לא היו דיבורים עליו ברמה של משה דיין".

קולט אביטל (צילום: פלאש 90)
קולט אביטל (צילום: פלאש 90)

בהמשך טען השר לשעבר כי "לפרס לא היה רומן עם אביטל, ואיך אני יודע את זה? כי אני הרבה פעמים שאלתי אותה והיא אמרה לי שלא היה שם כלום. מה שהיא אומרת עכשיו, דרך אגב, לא קשור לשאלה האם היה רומן או לא היה רומן - היא טוענת שהייתה תקיפה".

לסיום אמר כי  "אם הבאתם אותי לתוכנית שלכם בגילי המופלג כדי לדבר על ההשתוללויות שהיו או לא היו לשמעון פרס, אז חבל על הזמן".