העיתונאי צבי יחזקאלי שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל וגיא פלג בתוכניתם ב-103FM והתייחס לחשיפת המבצע לאיתור מידע על רון ארד, שנחשף על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט בנאומו בכנסת. יחזקאלי טען כי נושא רון ארד מושך את עיני העולם למדינה: "ישראל מתגלה בעוצמתה, מדינה שלא מוותרת ומחפשת אחר טייס שנעדר בשדה הקרב. זה מפליא, מאוד, את העולם הערבי. אתם יודעים כמה טייסים סורים ומצרים נעלמו ואף אחד לא מחפש?".

יחזקאלי הוסיף כי הוא זוכר בלוגר לבנוני, אשר לאחר עסקת שחרורו של סמיר קונטאר, בעסקת החללים גולדווסר ורגב ז"ל, כתב כי הוא חולם להיות ישראלי. כשנשאל הבלוגר מדוע, הוא השיב כי "ישראל דואגת למתיה יותר מאשר לבנון דואגת לאנשים החיים". לטענת העיתונאי, ישראל הקרינה עוצמה בצעדים שעשתה עבור קבלת ארונות החללים והשבתם לשטח ישראל.

למרות זאת, הוא טען כי ישראל חייבת לקבל החלטה בנושא רון ארד, מכיוון שהסיפור נמצא "בלופ שאינו נגמר": "לנפי 12 שנה נסעתי לאירופה כדי לקנות את הקלטת של ארד, הייתה אז הרגשה שמשהו קורה. גם חיזבאללה וגם איראן נתנו את כל מה שהיה להם, אם הם היו מחזיקים עוד, הם היו יודעים שאפשר לסחוט את ישראל טוב, רק תראו מה קורה עם סוריה בנושא גופתו של אלי כהן".

לאחר מכן, יחזקאלי ניסה להבהיר מה עומד מאחורי הדיווחים בעולם הערבי לפיהם ישראל חטפה כחלק מהמבצע גנרל איראני: "האיראנים יודעים על כל מכה שהם מקבלים בלילה בשקט. הם יודעים, סופרים ורושמים את הדבר הזה.  לאיראן יש פנקס אחר עם המון חשבונות קודמים. זה שישראל לקחה את הקצין האיראני, חקרה אותו באפריקה ולאחר מכן שיחררה אותו באה לומר שאנחנו מחפשים משהו ספציפי. וגם החטיפה הזו לא עזרה".

"משמרות המהפכה היו בשנים הראשונות שלהם, זה היה לפני הרבה שנים ומשמרות המהפכה של אז זה לא משמרות המהפכה של היום. מדובר אולי על קצינים בדימוס שיודעים מה היה, ושוב - אם היו יודעים אז היו עושים בזה שימוש. זה מבצע נועז, ישראל משקיעה המון. זה מדהים לראות שחוטפים מאדמת סוריה קצין איראני וחוקרים אותו באפריקה, אבל בסופו של דבר זה לא מביא תוצאה. צריך להכיר בזמן שעבר ולהחליט", המשיך הפרשן לענייני ערבים.

לסיום, העיתונאי התייחס לאפשרות שארד קבור בלבנון: "זו השערה הגיונית, אם היה מקום אחר בעולם, ישראל הייתה מחפשת שם. אם מחפשים בלבנון, כנראה שזה האזור".