סיכום השבוע ב"חתונמי": תוכנית הדוקו-ריאלטי הזוגית של קשת 12, חתונה ממבט ראשון, מסכמת את השבוע ה-13 שלה, והשבוע הפרק השבוע הוקדש לחגיגות הסילבסטר, כל זוג וחגיגותיו הוא. מי בדירתו החדשה, מי בדיאטת מגע ומי בנפרד. מי הזוגות המנצחים, ומי פשוט לא מסוגל להמשיך להיות יחד?

האמירה המיותרת

חזרו ושבו אלינו חברותיה של עינת, להלן "האחיות של סינדרלה", ואחת מהן באה ביציאה שהיא מאוהבת בלירון, כלומר... באישיות שלו (כמובן). היא תפסה את עינת, הסתכלה לה בלבן של העיניים ושאלה: "את מרגישה אליו משהו?", בטון של "רק תגידי לא ואני קופצת עליו". חברות אמורות לפרגן, לא? אז עינת, כדאי לבדוק את סביבתך הקרובה.

הטעויות הבולטות

הפעם, החלטנו להתייחס לדפוס שהוא קריטי בעינינו במערכות יחסים, מהסוג שרבים וטובים חוטאים בו: חוסר אותנטיות.

בפרק הנוכחי נתקלנו במקרה קיצוני, כשקארין נעלבה מאוד מהעובדה שאיתמר לא מעוניין לבלות איתה את ארבעת ימי הבידוד שלו. בכל פעם ששאל אם היא בסדר, כי כמובן שעשתה לו פרצופים, אז הוא הרגיש מיד שנעלבה, ואילו היא הכחישה. מה יוצא מזה? הוא מבין שנעלבה, אבל לא ניתנת לו האפשרות להסביר את עצמו ואולי להתנצל. ואילו היא, שאכן נעלבה, לא פתחה את זה מולו ורק התמלאה עליו ברעל. בכל מקרה, זה יוצא לא טוב. כשישבה אצל יעל, אמרה קארין שלא רק שנעלבה - אלא הרגישה שהיא בכלל לא מעניינת אותו. יעל בחוכמתה העירה לה שהיא לא אותנטית איתו, ולכן הוא כלל לא מכיר אותה. רוצה לומר, אם כך אז במה את רוצה שיתעניין?

קארין ואיתמר, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
קארין ואיתמר, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)

המהלך המביך

איתמר לשמחתו נפגש עם חולה מאומת ועכשיו צריך להיכנס לבידוד. קארין שמחה על ההזדמנות לבלות איתו ארבעה ימים צפופים, ואילו הוא נחרד מהרעיון והבהיר לה שהיא לא צריכה לעשות בידוד יחד איתו. האכזבה על פניה בעוד היא כמעט מתחננת שייתן לה להישאר, מול מאמציו לשכנע אותה ללכת, הביכו אותנו כצופים. לבנו יוצא אליה. ועוד איתמר בשיא חוצפתו, הפיל עליה מניפולטיביות רגשי אשם כדי שלא תשים לב שהוא רצה את זה, ומיד כשזזה שלח לה הודעה "נעלבת" שהלכה בלי להיפרד יפה. והנה הדפוס החוזר, שבאותו הרגע היא חזרה להתנצל בפניו למרות שנעלבה ממנו מאוד, ואילו הוא ממשיך ועושה לה רגשי. את ההגדרה לגביו נוכל למצוא כבר במילון אבן שושן, תחת המילה "חצוף".

המהלך המנצח

כמה אנרגיות חיוביות אנחנו מקבלים מעומרי ומעיין. סוף סוף שניהם קלילים ומרוצים, צוחקים ונהנים. זה התחיל בכך שהם מצאו דירה לשביעות רצונם, ועכשיו אורזים ועוברים. שניהם מאושרים מהמעבר לדירה המשודרגת. עומרי אמר, חבל שלא חשבנו על זה קודם. ואנחנו אומרות - עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.

עומרי ומעיין, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
עומרי ומעיין, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

רמת סיכויי הזוגות

קארין ואיתמר - לא נראה טוב. היא סיכמה זאת אצל יעל, בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים: אם הוא היה עם מישהי שהוא עף עליה, אז הוא היה לגמרי אול אין. הוא פשוט לא בעניין שלה.

מעיין ועומרי - נראה מבטיח. כמו שאומרים משנה מקום משנה מזל, ואכן הדירה החדשה הכניסה לזוגיות שלהם משב רוח מרענן.

הדס ושי - אין לנו שמץ של ספק שהדס רק מחכה שזה ייגמר, בעוד שי האופטימי הנצחי רק מתענה בינתיים. בהתחשב שלאף אחד מהם אין אומץ לחתוך כבר עכשיו, אז הלוואי והאופטימיות שלו תנצח.

שני ודני - למרות שכביכול משהו נפתח אצלו והוא טוען שהוא נרגע ונותן יותר צ'אנס, עלינו אף אחד לא יכול לעבוד. ונעבור למשל באנגלית: If you wanna know if he loves you so, It’s in his kiss . ובפועל, הוא נתן לה נשיקה קטנה בשפתיים בחצות הסילבסטר וזהו. התבאסה.

עינת ולירון - עדיין נראה טוב עבורה, כשהיא ממשיכה לחיות בסרט של דיסני ועשתה וי על מסיבת סילבסטר עם מישהו שאפשר להתנשק איתו בחצות. ואילו הוא, נראה מבסוט ואומר שרוצה גם בשנה הבאה ומעבר לה להיות עם איתה. וואלה, מפרגנות.

הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"