באחת מהחברות הגדולות והוותיקות ביותר בישראל נהוג היה להוציא את העובדים מדי כמה חודשים לסופי שבוע מפנקים בחו"ל למטרות גיבוש, וללא בני הזוג. כיוון שהחופשה הייתה מסובסדת לגמרי על ידי המעסיק, מרבית העובדים בחברה נהגו להגיע. אחרי שמגיפת הקורונה קטעה את החופשות, לפני כחודשיים אותה החברה החליטה לחדש את הנסיעות והכריזה בפני העובדים: "יוצאים לארבעה ימים בפראג". 

אחת מעובדות החברה, שהודיעה לבעלה על כוונתה לצאת לחופשה, קיימה עם בעלה שיחה על הנושא וזה שכנע אותה לספר לו מה קורה באירועים האלה. האישה סיפרה כי לא מעט מעובדי החברה שמגיעים לנסיעות "חוגגים בחו"ל כאילו אין מחר", ואז הודתה כי גם היא "חטאה" באירוע מהסוג הזה לפני כשנתיים, כשבילתה במיטה עם קולגה שלה לעבודה. הבעל, שרתח מזעם מהסיפור של אשתו, החליט ללכת עם המידע לאשתו של הגבר האחר וסיפר לה שהשניים בילו וחצו את הגבול. 

בזמן שהבעל ואשתו חזרו להיות יחד ולקיים את אורח חייהם, אשתו של הגבר הבוגד לא הצליחה להרפות מהמידע. באמצעות עורכת הדין שרין סולן האישה הודיעה כי אינה מתכוונת לסלוח לבעלה וכי היא דורשת להתגרש. מעבר לכך, היא גם מבקשת מהאישה שהייתה עם בעלה להעיד לטובתה תוך איום שאם לא תעשה זאת היא תחשוף את כל מה שמתרחש בחופשות שמוציאה החברה בה הם עובדים. 

עו"ד סולן טוענת כי החשש הגדול כרגע הוא שהאישה הנבגדת תחשוף סיפורים אינטיימים רבים, ובעיקר אם היא מחזיקה בידיה הוכחות לא מעט מהעובדים עלולים להסתבך בפן האישי. על פי המלצת עו"ד סולן הבעל שחשף את הסיפור יעיד יחד עם אשתו תחת הסכם סודיות. "ניתן לאישה חודש ימים ובמידה והיא תסרב הלקוחה תאלץ לחשוף שורה של אירועים שקרו בנסיעות אלו בפני בית המשפט. מדובר בחומר שלא ינעם לחלק מהעובדים או המנהלים ועלול לגרום לבלאגן גדול", טענה עו"ד סולן.

משפחת סולן (צילום: אולגה סולן)
משפחת סולן (צילום: אולגה סולן)