נספרסו משיקה ארבע תערובות חדשות המצטרפות לקולקציית הטעמים המיועדת למערכת Vertuo. ניסינו את תערובת
Il Caffè, ומעבר לארומה העוצמתית שעלתה באף, טעם הקפסולה החדשה החזיר אותנו לביקור האחרון ברומא, לבית קפה איטלקי אמיתי. תערובת נוספת שטעמנו היא Orafio שמזכירה בטעמה נגיעות של קרמל, כמעט כמו קינוח קפה. משם עברנו לתערובת בטעם פאדג’ שוקולד, פינוק שוקולדי בלי הקלוריות. מפתיע לטובה - בעיקר עם חלב.
מחיר: 24־29.50 שקלים

מותג הגלידות מגנום משיק כוס אישית בשני טעמים: וניל קלאסיק - גלידת שמנת בטעם וניל עם שבבים וציפוי עליון המכילים שוקולד מריר מעולה; ווניל שקדים - גלידת שמנת בטעם וניל עם שקדים מסוכרים, שבבים וציפוי עליון המכילים שוקולד חלב מעולה. גם כאן צריך לשבור את השוקולד הנהדר שמכסה את הגלידה מלמעלה ולהתחיל לחפור לכיוון גלידת השמנת הרכה. הכוס האישית מאפשרת אכילה של מנה מדודה מבלי להתפרע על פיינט שלם.
מחיר: 6־10 שקלים

מגנום וניל קלאסיק החדש (צילום: יחצ)
מגנום וניל קלאסיק החדש (צילום: יחצ)

מותג תחליפי הלחם “פתית” משיק שני מוצרים חדשים: חטיף בטטה סגולה בטעם שמנת בצל וחטיף עם חומוס, אפונה ושעועית. כל חטיף מכיל פחות מ־100 קלוריות לשקית, ללא גלוטן, ללא טיגון וטבעוני. החטיפים כיפיים לנשנוש ומתאימים למי שמחפש מליחות קלה בפה בלי להתפרע על חטיפי צ’יפס כבדים. חטיף הבטטה פריך מאוד עם ארומה של שמנת וחמיצות קלה. חטיף החומוס, אפונה ושעועית סטנדרטי, לא מרגש במיוחד, אך בהחלט סוגר את הפינה כשחפצים בנשנוש.
מחיר: 2.90־5.90 שקלים

''פתית'' בטטה סגולה (צילום: יחצ)
''פתית'' בטטה סגולה (צילום: יחצ)

ZERO CANDIES היא סדרת סוכריות קשות ללא סוכר בטעמים תפוז, מנטה, חמאה, אייס בלו, תות חלבי, לימון עם ויטמין C ואספרסו קרמי, ובתוכן מילוי קרם שוקולד בלגי. הסוכריות מגיעות באריזה קומפקטית. אהבנו את השילובים של החמאה והשוקולד, והאמיצים גם שיבחו את התפוז והשוקולד.
מחיר: 7־8 שקלים

Zero Candies (צילום: סטודיו אימג'ארט)
Zero Candies (צילום: סטודיו אימג'ארט)

ויטמינצי’ק פרי של אסם־נסטלה היא סדרת פאוצ’ים חדשה לילדים המבוססת על פירות וויטמין C. אלו מחיות פירות שמגיעות בשקיות ואקום בשילובים בננה ותפוח; אגס, תפוח ופירות יער; תפוח, בננה ותות; תפוח, בננה ופירות יער; אגס, תפוח ובננה, או סלט פירות. פתרון מצוין למשפחות שמבלות זמן רב בחוץ ורוצות נשנוש בריא, פשוט ונוח. הפאוצ'ים ללא חומרי טעם וריח, מכילים סוכר מהפרי בלבד, ללא חומרים משמרים.
מחיר: 3.33־6.90 שקלים

ויטמינציק פרי (צילום: סטודיו אסם)
ויטמינציק פרי (צילום: סטודיו אסם)

חברת SOHAM משיקה את מיני־סוהם: טוֹפֶּר לכיסא למי שמבלה במשך שעות ארוכות מול המחשב. המיני־סוהם היא כרית מרובעת שמתלבשת על הכיסא ומורכבת משכבות של ספוג. הכרית עבה במיוחד (8 סנטימטרים), עטופה בבד מזרנים, עוזרת להפוך את הישיבה מול המחשב לנוחה יותר, ומקילה במקרים של כאבים בעצם הזנב והגב שנובעים מישיבה ממושכת. היא מגיעה בצבעים שחור, אפור, כחול, ורוד, תכלת, טורקיז, לאטה או זהב. המחיר שלה גבוה, אך היא שווה את ההשקעה.
מחיר: 369 שקלים, ניתן להשיג באתר. משלוח חינם לכל חלקי הארץ

טופר לכיסא של חברת סוהם (צילום: יחצ)
טופר לכיסא של חברת סוהם (צילום: יחצ)

המותג FREE משיק סדרת חטיפי צ’יפס: סלייסים ירקות שורש במליחות מעודנת וסלייסים בננה במליחות מעודנת. החטיפים מטוגנים בשמן זית, ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים. ניסינו את חטיפי הבננה המוצלחים, שהזכירו לנו חופשה רחוקה בהוואנה. ירקות השורש גם טובים, אף שלא חידשו הרבה.
מחיר: 14.90 שקלים

Free סלייסים (צילום: יחצ)
Free סלייסים (צילום: יחצ)

סדרת Bright Boost החדשה של ניוטרוג’ינה לטיפול בסימנים הראשונים להזדקנות העור פותחה במטרה להאיץ את תהליך ההתחדשות הטבעית של העור, ולמנוע יובש וקמטוטים. ניסינו את
Bright Boost Gel Cream – קרם קליל ומרענן שנותן אפקט של “התעוררות” לעור. אהבנו מאוד את Bright Boost Resurfacing Polish – פילינג עדין שכיף לנקות איתו את הפנים. הפילינג לא פוצע את העור ומותיר אותו עם מראה קורן. בסדרה קיימים גם סרום וג’ל לחות נוזלי. סדרה טובה במחיר הוגן.
מחיר: 55־100 שקלים למוצר 

Bright Boost מבית נייטרוג'ינה (צילום: יחצ)
Bright Boost מבית נייטרוג'ינה (צילום: יחצ)