בראיון לרשת HBO הבוקר (שני), התייחס מייסד חברת בן אנד ג'ריס ג'רי גרינפלד, לסערה סביב פעילות החברה בישראל ואמר: "אנו לא מחרימים את ישראל בשום צורה". את הדברים אמר לאחר שבמדינות כמו ג'ורג'יה וטקסס איימו לפעול נגד החברה במסגרת חוק נגד חרם אנטי - ישראלי.

גרינפלד הוסיף: "החלטות של אותן מדינות מבוססות על מידע שגוי". עם זאת אמר: "מה שישראל עושה נחשב לבלתי חוקי על פי החוק הבינלאומי ולכן זה שיקול".

אבי זינגר, מנכ"ל בן אנד ג'ריס ישראל, התייחס לדבריו של גרינפלד: "יוניליוור ובן & ג'ריס העולמית ממשיכות לדבר בשני קולות, ובשעה שממשיכים לספר לעולם שאינם אנטישמים ואינם פועלים נגד ישראל, הם פועלים בכל הכוח נגד מדינת ישראל ואזרחיה, ועושים שירות אדיר לתנועת ה- BDS ושונאינו ברחבי העולם.

עוד אמר זינגר כי "בן& ג'ריס ישראל תמשיך לפעול כנגד ההחלטה הלא חוקית שמפלה ופוגעת ברבים מאזרחי המדינה, ואנו קוראים לממשלת ישראל להתערב ולפעול גם היא, בדומה למדינות רבות בעולם שכבר הצטרפו למאבק נגד מדיניות יוניליוור והודיעו על הפעלת סנקציות כלכליות קשות כנגדה".

כזכור, בחודש יולי האחרון, התקבלה בחברת בן אנד ג'ריס ההחלטה להפסיק למכור את מוצריה "בשטחים הפלסטינים הכבושים" וחוללו סערה במדינה, כאשר רבים מהם, וביניהם שרת הכלכלה אורנה ברביאי, צילמו את עצמם כשהם זורקים לפח האשפה את מוצרי החברה.