אמנם אין חתונה שאינה מרגשת או חשובה לבעלי השמחה, אך אתמול (ראשון) נערכה חתונה של זוג מיוחד במינו. לפני כ-52 שנה התקיימה החתונה היהודית הראשונה שנערכה כנגד כל הסיכויים במדינה מוסלמית, כעת אחרי 52 שנה ההיסטוריה חוזרת על עצמה. האירוע, שנערך במתחם ריץ' קרלטון שבבחריין בידי איגוד הקהילות היהודיות, היה גם החתונה הכשרה למהדרין הראשונה בהיסטוריה של הממלכה. שגרירת ישראל בבחריין מציינת את חתונת בנה במדינה המוסלמית: 

כשנה בלבד אחרי שנחתמו הסכמי אברהם לנרמול היחסים בין ישראל למספר מדינות ערביות, בתיווך של ארה"ב, שגרירת ישראל בבחריין החליטה לחתן את בנה. השגרירה, הודה ננו, צייצה בעמוד הטוויטר שלה כדי לציין את המאורע המרגש, וסיפרה כי בנה וכלתו הפכו ליהודים הראשונים שנישאו זה לזו במדינה ערבית אחרי עשרות שנים. 

הרב באירוע, ד"ר אלי עבאדי, התייחס לנושא וסיפר: "כל החתונות הן אירוע מרגש אך אנו חוגגים כעת הקמה של משפחה יהודית, שהייתה הראשונה מזה יותר מחצי מאה בקהילה היהודית הקטנה של המדינה המוסלמית. זכיתי להיות זה שינהל את טקס הנישואין". כמו כן, הקהילה היהודית בבחריין, שהחלה כבר בשנות ה-80 של המאה ה-19, היא היחידה מבין מדינות ה-GCC שיש בה בית כנסת ובית קברות יהודי.