פחות מחודשיים לאחר אירוע הבריחה של ששת האסירים הביטחוניים מכלא גלבוע, תיעוד חדש ממצלמות האבטחה שפורסם לראשונה הערב (שני) בערוץ 11, מראה כיצד האירוע בדיוק התחרש. בתיעוד מופיעים הרגעים הראשונים שבהם יצאו ששת האסירים הנמלטים מן המנהרה שחפרו מתחת לרצפת הכלא, תחת אפם של הסוהרים שכלל לא היו מעודכנים במתרחש. 


בנוסף, פורסמו התמלילים מתוך החקירה של זכריה זביידי, שפירט את הסיבה שבגינה צורף לבריחה: "לפני כחודש כמאמג'י (אסיר נוסף שנמלט) הגיע לביקור באגף שלי. אמר לי: 'יש בריחה'. לא אמר איפה בדיוק, ולא עם מי. הוא אמר: 'תבקש לעבור לאגף 2 הכי מהר שאפשר'", הסביר. עוד אמר מדוע הסכים לברוח עם חמשת האסירים: "מי שבכלא ויכול לצאת, לא יסכים? כל אחד יסכים. הציפור, אתה שם אותה בכלוב באמצע הבית, נותן אוכל ומים, אבל אם תפתח את הדלת – היא תעוף. אם אתה כסוהר תפתח לי את הדלת – לא אשב במקום". 

מוקדם יותר היום, הוגשו שני כתבי אישום נגד עבד אלרחמאן טאלב מוחמד אבו ג'עפר (29) וג'מיל חסן סאלמה (84), תושבי ג'נין, אשר נעצרו בחשד כי סייעו לשניים מתוך ששת האסירים הביטחוניים שברחו מכלא גלבוע בחודש שעבר. השניים נאשמים בכך שנתנו למחבלים איהם כמאמג'ה ומונאדל אינפיעאת מקום להסתתר בו בג'נין לאחר שאלה נכנסו לתוך תחומי הרשות הפלסטינית.