"בריסטות צריכות להזהיר כשהן מכינות קפה, במיוחד לשוטרים, כי הן עלולות לסיים מאחורי סורג ובריח", כך קבע בית המשפט פמפלונה שבספרד. באירוע חריג, שהתרחש ביולי 2019, השוטר עצר בתחנת דלק מקומית כדי לקנות קפה לדרך. אחרי שהעובדת במקום הגישה לשוטר כוס קפה קר שלא הייתה לו טעימה, התפתח ויכוח בין השניים שהסתיים במעצר. 

השוטר לקח שלוק ראשון מכוס הקפה ומיד ירק את תכולתה בזלזול, לפני שהתלונן על הטעם וביקש כוס חדשה. המלצרית מיד החלה להתעמת עם השוטר בחוסר סבלנות מול כל העוצרים בתחנת ההתרעננות, לכן הוא ביקש ממנה להתלוות אליו החוצה להמשך השיחה. המלצרית והשוטר המשיכו להתווכח בקול רם, ולבסוף השוטר החליט שהיא מהווה איום עבורו וכי היא מפריעה לשלווה הציבורית והחליט לאזוק אותה. 

זה אמנם נשמע לכם כמו סיפור מופרך, בו השוטר ניצל את כוחו כדי לרסן את מעמדה של המלצרית, אך בית המשפט חשב אחרת. "התנהגות השוטר לא הייתה שרירותית והמעצר התבצע בגין אי ציות והפרעה לציבור", נקבע בדיון. על פי הדיווחים, במהלך ששת החודשים הראשונים אחרי התקרית השוטר הושעה מתפקידו בטענה כי "פעל בפזיזות נגד חופש הפרט", אך לבסוף בית המשפט ביטל את פסק הדין.