חברת הגלידות הבינלאומית "בן אנד ג'ריס" יצאה בהכרזה ביולי האחרון כשטענו: "לא נמכור יותר את הגלידות שלנו בשטחים הפלסטינים הכבושים". אתמול (שני), התקיים ראיון של חברת אקסיוס עם שני בעלי החברה המצליחה, בו הם נשאלו על ההחלטה ועל הדבקות שלהם ב"חופש הבחירה". המראיינת, אלקסי מק'מונד, הטיחה בבן כהן וג'רי גרינפילד שאלה אחת שהותירה את השניים המומים וחסרי מילים. צפו בראיון עם מייסדי חברת הגלידות המצליחה: 

על אף ששני המייסדים כבר אינם שולטים בחברה, הם עדיין שומרים על זכותם להיות המצפן הערכי שלה, מה שהוביל אותם לקבל את ההחלטה באזורי יהודה ושומרון. בראיון של אקסיוס, כהן הסביר כי "הם תומכים בזכות של ישראל להתקיים, אך הם נגד המדיניות הספציפית" - בהתייחס להתנחלויות. מיד אחרי האמירה, מק'מונד, שהפגינה כישורי עיתונאות מרשימים, הטיחה בשניים את השאלה שהותירה אותם מבולבלים: "אתם תומכים נלהבים של זכויות הצבעה ובחירה. למה אתם עדיים מוכרים בג'ורג'יה או טקסס אם יש שם איסור על הפלות?". 

בן כהן התסכל על המראיינת בעיניים חלולות, התפלא מהשאלה הלא צפויה והחל לגמגם, עד שלבסוף יצא לו: "אני לא יודע". בהמשך התשובה כהן הסביר: "זו שאלה מעניינת. אני חושבת ששאלת שאלה מאוד טובה, אני אצטרך לשבת לחשוב על זה קצת". הקטע מתוך הראיון הועלה כמעט לכל פלטפורמה חברתית אפשרית והצליח לעשות הד אדיר ברשת, מה שהעלה את הנושא לדיון מחדש. "אני מאוהב בה. המראיינת הזאת גרמה להם להבין עד כמה טיפשים הם נשמעים כשהחליטו את זה", כתב אחד הגולשים, בעוד אחרת הוסיפה: "מקווה שעכשיו הם יבינו שאי אפשר לצאת בסדר עם כולם".