"ירושלים היא עיר הזדמנויות – עיר שבה רעיונות הופכים למציאות", כך פתח את דבריו ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון, בכנס השנתי העשירי של הג'רוזלם פוסט, שהתקיים במוזיאון הסובלנות בעיר. "ירושלים, היתה תמיד עיר של השראה, אך כיום היא עיר של חדשנות" הוסיף. 

ליאון ציין בדבריו כי יש לו אחריות רבה כלפי כל תושבי העיר – יהודים, נוצרים ומוסלמים כאחד, והוסיף כי הוא מחויב לקדם ולפתח את תחום הדיור, התעסוקה והתשתיות. עוד הצהיר ליאון בדבריו בכנס החגיגי, כי הוא מתכנן להוסיף 5000 יחידות דיור חדשות ברחבי העיר מידי שנה, והוסיף כי העיר מפתחת 1.5 מיליון מ"ר של שטחי משרדים. "אנו עובדים בשיתוף עם מנהיגים עסקיים הן מירושלים והן מרחבי העולם, על מנת לקדם אפשרויות תעסוקה רבות יותר בעיר", אמר.

לדבריו של ליאון, עיריית ירושלים שמה דגש מיוחד על פיתוח במגזר המזרחי של העיר. עוד ציין כי 15% מהתלמידים במזרח ירושלים לומדים כעת בבתי ספר ישראלים, וכי מדובר בעלייה של כ – 10% בשלוש השנים האחרונות. ליאון שיבח את העלייה בנתוני ההשתלבות ואמר: "זה יאפשר להם לעבוד וללמוד טוב יותר בירושלים. הם לא ילמדו שנאה ואנטישמיות אלא סובלנות ודו קיום". 

ליאון סיכם את דבריו באומרו: "ירושלים היא הלב הפועם של העם היהודי, ואני מתכוון לוודא כי ליבנו יישאר בריא וישמור על כוחו ועוצמתו".