לגלות שבן או בת הזוג לא היו נאמנים לך זה אף פעם לא פשוט, אבל זה יכול להיות גרוע יותר כשאתה מגלה בדרך הכואבת. משתמשת טיקטוק אחת בשם מולי לוקס עשתה לעוקבים בעמוד שלה "סטורי טלינג" בו היא סיפרה כיצד הודעת משלוח תמימה שקיבלה במייל שלה מחנות בגדי נשים חשפה את הרומן שניהל בן זוגה - ואתם לא תאמינו עם מי. צפו בסיפור של מולי לוקס:

הודעת המייל שחשפה רומן סודי (צילום: טיקטוק)

לוקס סיפרה כי כי היא קיבלה בדואר האלקטרוני שלה הודעה על אישור ביצוע הזמנה מחנות בגדים קמעונאית מצליחה. אחרי שטענה כי מעולם לא קיבלה בגדים מבן הזוג שלה, הצעירה החליטה לבדוק לאן נשלחו הבגדים, ונדהמה לשמוע את התשובה. שלוקס שאלה את בעל החנות לאן נשלחו הבגדים, הוא אמר שאינו יכול לחשוף את הכתובת המדויקת אך ציין כי הפריטים נשלחו לבחורה בשם ולרי, שזה גם השם של החברה הטובה ביותר שלה. 

אחרי שהסרטון הפך לוויראלי וצבר מלמעלה מ-11 מיליון צפיות, הגולשים ההמומים הביעו את דעתם על העלילה המשונה. בעוד חלק מהתגובות גינו את הגבר הבוגד שבחר לנהל רומן דווקא עם חברתה הטובה ביותר של זוגתו, רבים אחרים הגנו על מעשיו ואף טענו כי ייתכן ומדובר בהפתעה שהוא ארגן עבורה. "אולי הוא שלח את זה לכתובת של חברה שלך כדי שיוכל לתת לך את המתנה ברגע הנכון? אל תמהרי לקבוע", כתבה אחת.