קולקציית Pandora ME: צמידים ושרשראות עם לינקים בגדלים שונים ואפשרויות חיבור והחלפה, מלינקים עדינים לקונקטורים צ'אנקיים עד לחישוקים בצבעוניות מטאלית ודאבל לינקים עם מילים עליהם, עגילים מכסף סטרלינג ורוז עליהם ניתן להוסיף מיני תליונים סימבוליים ומדליונים צבעוניים מלאי השראה. פנדורה.
טווח מחירים: 900-75 שקלים. 

פלטת איפור CARLI BYBLER Moonstruck Face Shaping Palette: בעקבות חברו שוב המותג הבינלאומי IL MAKIAGE  והביוטרית CARLI BYBEL ויצרו קולקציית פנים ושפתיים המונית את מוצרי איפור הבסיס האהובים על קרלי. הערכה כוללת: ברונזר, סומק ושני היילייטרים. הערכה מאפשרת לפסל, לתחום, להוסיף נגיעה של צבע או להבהיר. חוץ מהפלטה הקולקציה משלבת מוצרים נוספים כמו שפתונים שונים, עפרונות ומברשות.
טווח מחירים: 379-99 שקלים. 

סדרת טיפוח ייעודית לפנים ולגוף המועשרת בתמציות אלוורה וקקטוס, מסייעת בהרגעת העור, מזינה אותו בלחות ומותירה תחושת רעננות ורכות. המוצרים בסדרה: תחליב גוף מגן ומרגיע, מסיכת לחות מעוררת לפנים וג'ל לחות מרגיע לפנים. LIFE מבית סופר-פארם.
מחיר מומלץ: 49.90-39.90 שקלים.

קולקציית PUMA X LIBERTY- פומה מציגה שיתוף פעולה מסקרן עם המותג הבריטי האייקוני ליברטי, ומשיקה קולקציה צבעונית עם הדפסים פרחוניים ייחודיים המעניקים גלאם לפריטי הספורט והסטריט-וור. הקולקציה תימכר בחנות הדגל של פומה בנמל תל אביב, בחנות של פקטורי 54 ברמת אביב ובאתר.
טווח מחירי נעליים: 600-500 שקלים.

אקליפס: בושם גברי חדש מבית טיטניום, בניחוח רענן של תווי הדרים. עתיר ניגודים של חושניות העוטפת רעננות ירוקה.
מחיר מומלץ: 129.90 שקלים. 

המתנה המושלמת: אוזניות אלחוטיות עם צג דיגיטלי ותמונה לבחירתכם בעיצוב אישי שמופיע על גבי מסך קופסאת הטעינה. האוזניות מגיעות עם מטען מתאים ותומכות במכשירי אנדרואיד, באייפון ובכל מכשיר חכם עם בלוטוס. המוצר ניתן לרכישה באתר האינטרנט של “KM mobile”.
מחיר מומלץ: 299 שקלים. 

סדרת קולגן X2 הכוללת קרם ובוסטר קולגן, מעניקה שיפור מידי בגמישות ובמיצוק העור ומסייע במניעת קמטים וקמטוטים. הסדרה מתאימה לעור רגיל ויבש. TONYMOLY.
מחיר מומלץ: 249.90 שקלים.

רשת SACARA משיקה שלשה מוצרים חדשים: ג'ל ניקוי פנים, קרם רב שימושי ומסכת זהב מתקלפת המבוססים על חומצה היאלורונית וקוויאר שחור. המוצרים מתאימים לכל סוגי העור ובמיוחד לעור פנים בוגר.
מחיר מומלץ: 29.90 שקלים.

"שבליי": בושם נשי חדש מבית קרליין, בניחוח מבעבע של פרחוניות ורודה ומאסק לבן ארומטי.
מחיר מומלץ: 129.90 שקלים

מים מיסילריים לניקוי עמוק של הפנים ואזור העיניים: המים מנקים את העור מסיבים ותאים מתים, אינם מייבשים אותו. המוצר מתאים לניקוי ריסים מלאכותיים והן לשימוש לאחר שיקום גבות. ליראק פריז.
מחיר מומלץ: 179 שקלים.