נציג רשמי של האיחוד האירופי יבקר ביום חמישי בטהרן, בירת איראן. דובר משרד החוץ הצרפתי אמר כי מתאם שיחות וינה, אנריקה מורה, נוסע לטהרן על רקע המשבר שנוצר כתוצאה מההפרות החוזרות ונשנות של הסכם הגרעין על ידי איראן והפקפוק בכוונתה לחזור להסכם. מקורות אירופים מסרו כי אין הסכמה מוקדמת לגבי מועד חידוש שיחות הגרעין. המטרה היא פגישה והיכרות עם צוות המו"מ החדש להסכם, אם כי ייתכן שאיראן תנצל את ההזדמנות כדי להכריז על חזרה לשיחות.

במקביל, הודיע משרד המודיעין האיראני כי כוחותיו לכדו עשרה אזרחים איראנים החשודים בריגול עבור מדינות זרות ששמן לא ננקב אך הוגדרו כ"בעלות ברית למעצמות המערב". העשרה נעצרו בעיר בושהר שבדרום המדינה, שם שוכן הכור הגרעיני הרשמי היחיד באיראן.

מאידך, עצרה המשטרה בקפריסין גבר בן 27 ממוצא פקיסטני, תושב העיר פאפוס, בחשד למעורבות בניסיון הפגיעה באנשי עסקים ישראלים, בהם המיליארדר טדי שגיא, שלפי דוברו של ראש הממשלה נפתלי בנט היה ביוזמתה של איראן. האיש, שליח מזון, נעצר אחרי פשיטה משטרתית על ביתו, שבה הוחרמו כמה פריטים ואחרי שהמשטרה פרצה את הטלפון של החשוד המרכזי בפרשה, אזרח רוסיה ממוצא אזרי, שנעצר בחודש שעבר עם אקדח ומשתיק קול. שניהם יובאו לדיונים בהארכת מעצרם מחר בבית משפט בניקוסיה. כל הדיונים בתיק יתקיימו בדלתיים סגורות, בין היתר מחשש לפגיעה בנציגי המשטרה שיופיעו בדיונים הללו.