חברת הכנסת מירי רגב (ליכוד) הגישה הערב (רביעי) תלונה במשטרה נגד איש התקשורת גיא מרוז בטענה להסתה ואיומים על חייה, לאחר שהאחרון פרסם ציוץ בטוויטר בו קרא "לסקול אותה באבנים". שוטר מתחנת ראש העין הגיע לביתה של רגב וגבה ממנה את התלונה.

תחילתה של הפרשה בטרגדיה שאירעה היום בשרון, כשתינוקת בת שנה מתה לאחר שנשכחה ברכב במשך מספר שעות. רגב פרסמה ציוץ שמתח ביקורת על מי שהחליפה אותה בתפקיד שרת התחבורה, מרב מיכאלי, שלפני מספר חודשים החליטה לדחות בשנה את יישום חובת התקנת המערכת למניעת שכחת ילדים ברכב.

רבים ברשת מתחו ביקורת על רגב, וטענו כי היא מנצלת באופן ציני את המקרה הטרגי. אחד מהם היה מרוז, שצייץ: "צריך לסקול את רגב באבנים אחרי דבר כזה. די באמת".

לאחר מכן פרסם מרוז ציוץ נוסף, בו הסתייג מדבריו: "טוב אז אני לא באמת קורא לסקילה פומבית של מירי רגב, רק באופן וירטואלי. אבל באמת אי אפשר להמשיך להשלים עם האמירות של האשה הזו היא חייבת להבין שזה לא יכול להמשיך".

רגב לא השתכנעה, וכאמור הגישה תלונה נגד מרוז בתחנת ראש העין. רגב צייצה: "לפני מספר דקות הגשתי תלונה במשטרה כנגד גיא מרוז לאחר שזה איים על חיי וקרא לסקול אותי באבנים. הקלות שבה מאיימים על חייהם של נבחרי ציבור היא בלתי נסבלת ודורשת טיפול יסודי ועמוק של המשטרה והפרקליטות בנושא, אני מצפה שהמשטרה תזמן אותו לחקירה. והיועץ המשפטי לממשלה יורה על פתיחה בחקירה".

נציין כי לפני חודש נעצר ונחקר במשטרה צעיר כבן 23 שהעלה פוסט בפייסבוק הקורא לסקול באבנים את ראש הממשלה נפתלי בנט. בסביבתה של רגב מציינים כי "אין מקום לקרוא לפגוע ברה"מ, ובאותה נשימה אין מקום לקרוא לפגוע בחברת הכנסת רגב או בכל איש ציבור אחר".