חברת Playtika הכריזה על השקה גלובלית של משחק חדש, Switchcraft, אשר פותח על ידי סטודיו המשחקים שלה בברלין, Wooga, המובילה בסטוריטלינג וחיבור נרטיבים למשחקי קז'ואל. Switchcraft הוא משחק סטוריטלינג המשלב עלילות וסיפורים אינטראקטיביים עם מכניקה משחקית של Match 3.

במהלך המשחק, המשתתפים נדרשים להביא לפתרון תעלומה בתוך סיפור סוחף ומרתק. גיבורת המשחק היא אישה צעירה, ביילי וורד, שחיה בעיירה קטנה במסצ'וסטס בארצות הברית. ביילי מובילה את השחקנים למסע מפותל מלא אתגרים ואינטראקציות. עם השקתו, יאפשר המשחק לפלייטיקה להרחיב את מגוון המוצרים שלה ואת מאפייני הקהל באחד התחומים הפופולריים ביותר בעולם הגיימינג היום, תחום ה-Match 3.

המשחק יושק בכל העולם על הפלטפורמות של iOS ואנדרואיד ויהיה זמין להורדה באנגלית וב-12 שפות אחרות. 

חוויה חדשה לשחקנים

עומקם ועושרם של הסיפורים והמשחקים של Switchcraft מושכים שחקנים שאוהבים את מכניקת match 3 ומזמינים אותם לצלול לתוך עולם וירטואלי מלא בדמויות שניתן להזדהות איתן. Switchcraft מתבסס על הניסיון הארוך וההיסטוריה המוצלחת של Wooga ביצירת משחקים עם נרטיב עשיר, כדוגמת June's Journey.

התמה הקסומה המופיעה לכל אורכו של משחק Switchcraft, מוסיפה דינמיקה ואלמנטים בלתי צפויים לסיפור ולוקחת את השחקנים למסע של חיפושים ותגליות, כשהם בוחרים לעצמם מסלולים המשתנים לפי התפתחות העלילה. המשחק אימץ סגנון גרפי אומנותי וחדשני, ולכל אורכו משולבים סיפוריהם של דמויות מקשת רחבה של עמים, מגדרים וכן בעלי מוגבלויות, ובראשן עומדת דמות נשית חזקה. מגוון הדמויות הוא אלמנט ייחודי ביחס למשחקי Match 3 אחרים.

מתוך המשחק (צילום: Wooga, Switchcraft key Art)
מתוך המשחק (צילום: Wooga, Switchcraft key Art)

"Wooga עבדה על Switchcraft מספר שנים, אך יכולתו של הצוות להכין את המשחק להשקה בשנה וחצי האחרונות, בנסיבות מאתגרות ביותר, היא לדעתנו לא פחות ממדהימה", הסביר נאי צ'אנג, העומד בראש סטודיו Wooga, "אני מודה לכל העובדים שתרמו להישג מרשים זה ואפשרו לנו לעשות את הצעד הבא במסענו להביא לשמחה והנאה בעבודה ובמשחק".

כאמור, התמחות Wooga בסטוריטלינג תאפשר את הרחבת  אוכלוסיית ה- Match 3, שתתווסף לבסיס המשתמשים החודשי הפעיל של פלייטיקה, המונה 36 מיליון שחקנים ברחבי העולם.

רוברט אנטקול, מייסד, מנכ"ל ויו"ר פלייטיקה הסביר כי "ההשקה הגלובלית של Switchcraft מוסיפה עוצמה לשנה המרשימה שעשינו בפלייטיקה, שנה שהתחילה בהנפקת החברה בינואר. Wooga הוא סטודיו ייחודי המאופיין ברמה גבוהה של מומחיות אומנותית במשחקים אותם הוא מפתח, ההישג הזה הוא אבן דרך חשובה עבורו. השקת המשחק היא מהלך משמעותי עבור פלייטיקה, והיא חלק מההתמקדות האסטרטגית שלנו בפיתוח משחקים חדשים".