ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס בפתח ישיבת הממשלה לנתוני התחלואה ולמגמה החיובית ואמר כי "אפשר לומר בזהירות שאנחנו מנצחים את הגל הרביעי, את גל הדלתא, אבל - זה לא נגמר עד שזה נגמר. אנחנו לא מורידים את הרגל מהגז, ולא מורידים מסכות. משרדי הבריאות והחינוך יגישו לי המלצות בעקבות פיילוט הכיתה הירוקה ומחר נקבל החלטה סופית בעניין הרחבת הכיתה הירוקה לכלל מערכת החינוך ולגני הילדים". 

בהמשך התייחס בנט למצב בלבנון ובעיראק ואמר כי "אנחנו רואים מגמות שצומחות מלמטה, של כוחות שנמאס להם מההשפעה האיראנית - אם זה חיזבאללה בלבנון ומיליציות שיעיות בעיראק שספגו מכה קשה בבחירות. תזכרו, כל מקום שהאיראנים נכנסים אליו נכנס לחוסר יציבות, עוני וכישלון. אני מקווה בשביל הלבנונים והאיראנים שיצליחו להתחמק מהלפיתה החונקת הזו של האיראנים".

"אין טעם להרעיד את הספינה". בנט בישיבת הממשלה (צילום: אלכס קולומויסקי, פול ידיעות אחרונות)
"אין טעם להרעיד את הספינה". בנט בישיבת הממשלה (צילום: אלכס קולומויסקי, פול ידיעות אחרונות)

ראש הממשלה אמר כי התקציב עשוי להגיע לאישור הכנסת בסוף החודש או בתחילת החודש הבא. "מדובר בתקציב חשוב, גדוש רפורמות, שמחזיר סוף סוף את המדינה למסלול ומביא בשורות רבות לאזרחי מדינת ישראל. כאן מגיעה מילה טובה לידידי, שר האוצר אביגדור ליברמן, ובכלל לכל שרי הממשלה על שיתוף הפעולה". 

כמו כן, בנט פנה לשרים וביקש לשמור על היציבות הקואליציונית. "בואו נתמקד, במיוחד בשבועות הקרובים ובכלל,  במשותף ולא במחלוקות. אין טעם להרעיד את הספינה. גם כשממש בוער להגיב, כשמישהו בטוח שהוא צודק - לחשוב על המטרה הגדולה יותר. העם שבע מחלוקות וריבים קטנוניים, הוא מצפה מאיתנו, מחברי הממשלה וחברי הקואליציה, למשהו אחד".

הממשלה המתכנסת היום לישיבה השבועית, תדון, בין היתר, בסיוע של צה"ל למערכת הבריאות בהתמודדות עם נגיף הקורונה. כמו כן, הממשלה תדון בהוראות השעה להתמודדות עם הנגיף. כמו כן, הממשלה צפויה לדון גם בהארכת התקשרות עם חברות חקלאות ימית בשטח נמל אשדוד, הסרת חסמים בתעסוקת עולים במקצועות הרפואיים בישראל וקליטה מיטבית של עולים בעלי מקצועות הייטק והנדסה