נהג האוטובוס רמי ספיר שוחח הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM וסיפר על הרגע שבו הסיע את רוצח הילד אורון ירדן ז"ל, צבי גור, לאחר שנמלט מהכלא בעת שצבע את החומות מבחוץ. "הייתי נהג אוטובוס בחברת דן בקו 19, מראשון לציון לתל אביב", סיפר ספיר והוסיף כי "באזור רמת אליהו בשעות הערב, בסביבות 21:00, צבי גור עלה אלינו לאוטובוס, בדרכי לתל אביב. הוא ישב הפוך כלומר בכיסאות המקבילים אחד לשני".

"לא הייתי יכול לזהות אותו כי הוא היה עם קפוצ'ון על הראש. הוא הגיש את שטר הכסף לא על כף היד אלא עם השרוול, זה היה קצת מוזר.  לאחר מכן פנתה אליי אישה מבוגרת שישבה מולו ואמרה לי 'אני חושבת שצבי גור אצלנו באוטובוס'", הוסיף. 



בהמשך סיפר נהג האוטובוס כי ביקש מגור להזדהות, אולם הוא סירב. "נסעתי ישר לתחנת המשטרה הכי קרובה. מכיוון שהייתי אמור לנסוע במסלול קו 19 מראשל"צ לתל אביב לא רציתי שציבור הנוסעים שמחכה לי ידע שהיה אוטובוס ולא עצר בתחנה. היו כמה נוסעים בודדים אבל כולם שיתפו פעולה והבינו במה מדובר, אף אחד לא אמר למה אתה נוסע ולא עוצר". 

"הגעתי לתחנה. היה חייל שישב בסוף האוטובוס אמרתי לו 'תעמוד פה שאף אחד לא ירד מהאוטובוס', יצאתי, נעלתי את הדלתות מבחוץ, ניגשתי ליומנאי בתחנת המשטרה והזעקתי אותו ישר לאוטובוס. הקצין הוריד אותו מהאוטובוס והם נכנסו לתחנת האוטובוס ואני המשכתי בעבודתי. כשסיימתי את העבודה הגעתי לתחנת המשטרה בחזרה ואז גיליתי שעצרו אותו", סיכם. 

סייעה בעריכת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm