הזמר ניסים גרמה, שהיה מקורבו של הנשיא וראש הממשלה לשעבר, שמעון פרס, שוחח הבוקר (ראשון) עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM אודות הטענות לתקיפות מיניות מצד פרס.

בפתח דבריו תקף גרמה את מקורביו לשעבר של פרס שטרם התבטאו בנושא: "קוראים לזה הכרת הטוב. אני חותם על כל מה שאמרת. אני שואל שאלה אחת. היכן אפרת דובדבני והיכן גב' פריש? שואל אתכם, אני כולה תימני שגר בראש העין, היכן אפרת דובדבני והיכן פריש? היכן הכרת הטוב? למה הן לא רוצות לדבר? גם ביילין שמעתי אותו בושה וחרפה איך שהוא התנהל".

"ביום הראשון שהתפוצצה הפרשה עודד בן עמי ביקש ממני באופן אישי, ומה שאמרתי אני הולך להגיד ולהרחיב. כי בינתיים הסיפור אתה יודע נפתח ונפתח. אמרתי היכן אפרת דובדבני? היכן פריש ובנות המעגל הסגור מסביבו שמדרו את כולם? זה היה עסק פרטי שלהם, היכן? זה כואב לי", הוסיף.

בהמשך הגן גרמה על חברו לשעבר: "אתמול ראיתי באחת התוכניות שמישהו שאמר שהוא אהב לשתות יין, גם כן חתיכת מטומטם, הוא אהב לשתות ויסקי. בוא נכנס לפרשיה, אני אמרתי ביום הראשון אתם יכולים לקחת את השידור, אחרי 40-30 שנה האיש קבור, למה פתאום קולט אביטל מספרת על זה? מה היא אומרת? לא אנס אותי, דחף אותי. פרס הכי עדין בעולם, גם היד שלו".

כשנשאל האם הוא מאמין לקולט אביטל, השיב: "לא, בטח שלא מאמין. אני אסביר, אני אמרתי אצל עודד (בן עמי) או שהיא מקדמת משהו פרסומי או שיש מישהו פוליטי מעבר לעניין. גב' קולט אביטל בלי שמעון פרס הייתה מנהלת בסופרמרקט, בסדר?".

"זה היה מתוכנן, זה היה כתוב, זה היה, ראיתי את ההתפתחות מהיום הראשון ועד עכשיו יש מאחוריה איש יחסי ציבור מעולה ואני רואה מה היא אומרת כל הזמן, אני אוהבת את המשפחה, הוא עשה הרבה למדינה, הוא רק ניסה להיצמד אליי. הוא לא אנס אותי, למה? כי מצד אחד היא צריכה קידום לספר לכן אני לא מאמין. זה היה פשוט לקדם. כשהגעתי ביום הראשון לעודד בן עמי בטלוויזיה, סליחה אני מתפלל ואני אדם מאמין, אני אומר רק אמת, כולם שאלו מי זו קולט אביטל, אז לא ידענו שהיא כותבת ספר. ואני שואל אותך עכשיו, ינון מגל יקירי, נשמע לך הגיוני 30-40 שנה כשהוא בקבר? למה עכשיו?", הוסיף גרמה.

טרם התקבלה תגובה מטעמם של פריש ודובדבני

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm