ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (ראשון) את תוכניתם ב-103FM בשיחה על הפרסום על תקיפה מינית נוספת, לכאורה, שביצע הנשיא המנוח, שמעון פרס.

ינון תהה איפה כל הנשים שעבדו עם פרס, ומדוע הם אינן משמיעות את קולן בהקשר של הפרשה: "כל הפסאדה הזו שפרס מוקף נשים, כולן נעלמו, הגופה שלו עכשיו על הרצפה נרמסת, אני לא נכנס אם זה בצדק או לא. האנשים שקצת חייבים לו משהו, שהצטופפו בצילו, שאכלו מהפירורים שנפלו לו בכיסים, שקיבלו כספים בגלל שהזכירו את פרס, איפה אתן כולכן עכשיו? איפה הנאמנות שלכן? זה בימין לא קורה, גם שיצאו על גנדי אנשים יצאו והזכירו מה הוא עשה לעם ישראל - שימו מראה בבית". 

בן הגיב באדישות הידועה לו ואמר: "אם זה הטנטרום של יום ראשון אני זורם. כשמתפרסם דבר כזה המקורבים לא יודעים מה להוסיף, לא יודעים אם לצחוק או לבכות. כל הזבל של פרס יוצא על ידי האנשים שמזוהים איתו".

בהמשך התייחס בן לטענה נגד ההטייה התקשורתית, לכאורה, לכיוון השמאל: "גידי וייץ ורינה מצליח הביאו את הסיפורים. עיתון 'הארץ' זה סמל השלום והפרס והכל, זה משול לזה שריקלין יעשה תחקיר על שרה נתניהו. לי עצוב שאנשים יוצאים אחרי המוות, הוא חי פה 90 ומשהו שנים ואפשר היה לעמת אותו עם זה. אני מאמין לקולט, וזה מכתים את המורשת של פרס". 

על כך השיב ינון בעוקצנות: "בוא נקפיא את מרכז פרס לשלום עד שיתבררו העניינים. נקפיא את המרכז עד להודעה חדשה. לי מאוד חשוב הערכים בעניין הזה".