בן כספית וינון מגל התייחסו הבוקר (ראשון) בפתח תוכניתם ב-103FM על התעלמותו של יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, מראש הממשלה בנט באירוע הפרידה מראש שב"כ היוצא, נדב ארגמן. "לא ידעתי שמטה השב"כ הפך לקודש הקודשים של הדמוקרטיה הישראלית. מצד שני, הוא לא הזכיר אותו בנאום. כשבנט לא הזכיר אותו באזכרה של אותו פרס לא ציווחת ככרוכיה ואבי בניהו לא צייץ ציוצים מזועזעים, ובתקשורת אף אחד לא הזכיר את זה בכלל". אמר מגל לכספית 

"זה שהוא נכנס בו בנאום לפני זה, אז הוא העלה לו את הג'ננה, את הסעיף, אז לא הזכיר אותו. אז מה קרה? אז הקהל צעק, עוד פעם פייק ניוז, 'הקהל צעק' הייתה אישה אחת שצעקה, ועשיתם מזה הקהל הריע בקולו ונעמד על רגליו האחוריות מי שיישמע. למה אני צריך ב־9:14:59 שניות להגיד נו באמת", הוסיף.

בתגובה אמר כספית כי " לשכת נתניהו הודיע ללשכת ראש השב"כ שהוא ייכנס רק לאחר נאום בנט. אני לא יודע מה עבר לו בראש בהחלטה וזה לפני שבנט עקץ אותו, וזה מעקר לגמרי את טענת ההבל ש'בגלל שהוא אמר מה שהוא'. הוא כנראה הגיע מוקדם וחשב שזה אידיוטי להישאר באוטו ונכנס כי הוא כן נכח". 

"בניגוד לך שלא ראית וקראת את הטקסט, בנט דיבר דקות ארוכות בנושא 'אני ואנחנו' והכול בהקשר השב"כ ואמר לנדב ארגמן ושיבח אותו על שיתוף הפעולה של השב"כ עם שאר זרועות הביטחון, ועל התובנה שאגרוף ביחד חזק יותר מ־5 אצבעות וזה עידן 'אנחנו' ולא 'אני' ויכול להיות שהייתה שם עקיצה נרמזת אבל פוליטיקאים עוקצים אחד את השני", אמר. 

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm