מותג LIFE מבית סופר־פארם משיק סדרת טיפוח לפנים ולגוף מועשרת בתמציות אלוורה וקקטוס, המסייעות בהרגעת העור. המוצרים בסדרה: תחליב גוף, מסיכת לחות מרעננת וג’ל לחות מרגיע לפנים. ניסינו את מסיכת הלחות בסדרה, שאומנם הראתה תוצאות, אך פחות התחברנו לניחוח שלה. המסיכה לא שומנית על העור, היא נשטפת מהר במים פושרים ומשאירה את העור לח. ג’ל הלחות בסדרה פחות מוצלח בעינינו: המרקם שלו נוזלי מדי, והוא משאיר תחושת דביקות קלה על העור.
מחיר: 39.90־49.90 שקלים

לייף, סדרת אלוורה (צילום: יח''צ סופרפארם)
לייף, סדרת אלוורה (צילום: יח''צ סופרפארם)

מותג האיפור איל מקיאג' והביוטרית קרלי בייבל ממשיכים את שיתוף הפעולה ומשיקים קולקציית פנים ושפתיים שכוללת ארבעה מוצרים. אם היינו צריכים לבחור פריט אחד בקולקציה המוצלחת הזאת, זו הייתה פלטת האיפור CARLI BYBEL Moonstruck Face Shaping Palette, שכוללת ברונזר, סומק ושני היילייטרים. זוהי ערכה מצוינת לכל מי שרוצה הכל במוצר אחד. הצבעים בפלטה מחמיאים אחד לשני ומאפשרים לתחום ולפסל את הפנים בקלות.
מחיר: 99־379 שקלים

פלטת האיפור של CARLI BYBEL Moonstruck Face Shaping Palette (צילום: יחצ)
פלטת האיפור של CARLI BYBEL Moonstruck Face Shaping Palette (צילום: יחצ)

מותג האיפור והטיפוח “עדה לזורגן” משיק ליין פרימיום שכולל עטי ליפסטיק עמידים, מייק־אפ סטיק וגלואו סטיק שימר. המוצרים החדשים מובדלים משאר הקולקציה בעיצוב שלהם – אריזות כסופות עם כיתוב שחור נקי. אלו מוצרים מעולים, ששווה היה לחכות להשקה שלהם. השפתון נמרח בקלות בעזרת מברשת נוחה. למרות שהם עתירי לחות, השפתונים עמידים יחסית - אומנם לא לכל היום, אבל עדיין לזמן סביר. הברונזר גם מצוין, הוא נמרח בקלות ממש כמו ליפסטיק ונותן לעור מראה אחיד שמחזיק לכל היום.
מחיר: 119־139 שקלים
להשיג באתר

ליפסטיקים פרימיום עדה לזורגן (צילום: אלכס גבלב)
ליפסטיקים פרימיום עדה לזורגן (צילום: אלכס גבלב)


מותג הטיפוח ליראק פריז משיק את “בודי סלים”, ערכה לטיפול בצלוליט שאמורה לשפר את מראה גומות הצלוליט בתוך 14 יום עד חודש. הנסיינית שלנו מספרת שהקרם ג’ל מגיע עם ידית עיסוי מעולה, שעוזרת להזרים את הדם לאזור הצלוליט. הקרם מדיף ניחוחות של מנטה שגורמת לקירור האזור ולהזרמת הדם. הוא נמרח בקלות, אבל לוקח לו זמן להתייבש ולעתים יש תחושה של דביקות. לגבי התוצאות, אחרי כשבועיים של ניסיון יש שינוי במראה העור, אך אי אפשר לומר שהצלוליט נעלם.
מחיר: 299 שקלים

ליראק פריז - בודי סלים (צילום: אסף לוי)
ליראק פריז - בודי סלים (צילום: אסף לוי)


רשת Femina משיקה קולקציית הלבשה תחתונה ספורטיבית המושפעת מעולמות היוגה והלייף־סטייל, ובה טופים, חזיות ותחתונים. הקולקציה מיוצרת בטכנולוגיית האל־תפר, המאפשרת סריגת בד ללא תפרים או חיתוך, ובשילוב של בדים בסריגת ריב ובדי מיקרופייבר בעלי אלסטיות גבוהה. הצבעים הבולטים בקולקציה הם סגלגל וירוק מעושן, ורוד, אקווה, שחור ולבן. זו קולקציה שמתאימה למי שמחפשת מראה יומיומי ונוח. הבדים נהדרים – מצד אחד רכים ונעימים, ומצד שני אלסטיים.
מחיר: 49.90־149.90 שקלים

Femina (צילום: דור שרון)
Femina (צילום: דור שרון)


אסם משיקה קרמוגית במילוי קרם בייגלה מלוח. משחק הטעמים בין המתוק למלוח ממש מוצלח, והוא עובד נפלא גם במקרה של קרמוגית. המילוי של העוגייה משתלב עם הרכות של הבצק לביס שנמס בפה.
מחיר: 10.90 שקלים

קרמוגית בייגלה (צילום: סטודיו אסם)
קרמוגית בייגלה (צילום: סטודיו אסם)


המותג נעמן משיק תבניתFLOW חדשנית: תבנית עם ציפוי Non stick, שבתחתיתה יש בליטות ייחודיות המאפשרות זרימת אוויר. זו תבנית נהדרת, קלה ונוחה לשימוש וגם לניקיון. הבליטות שעל התבנית וזרימת האוויר מוסיפות למאפים קריספיות מעולה, וציפוי ה־Non stick מייתר את הצורך להשתמש בנייר אפייה. השטיפה של התבנית קלה, אפשר להכניס אותה למדיח. בנוסף, היא קלת משקל.
מחיר: 119.90 שקלים. עד סוף אוקטובר יוצע ב-59.90 שקלים.

תבנית אפיה FLOW (צילום: תמי בר שי)
תבנית אפיה FLOW (צילום: תמי בר שי)


האגיס משיקים את מגבוני הפרימיום Huggies Baby Spa באריזה חדשה ומשודרגת, שכוללת ארבע חבילות מגבונים שמגיעות עם מדבקת סגירה חדשה. המדבקה החדשה עמידה יותר, מבטיחה סגירה הרמטית ושומרת על רמת הלחות במגבונים.
מחיר: 19.90־33.90 שקלים 

בייבי ספא באריזה חדשה (צילום: יחצ האגיס)
בייבי ספא באריזה חדשה (צילום: יחצ האגיס)