חשד לרצח: גבר כבן 40 נורה למוות הבוקר (שני) בבענה שבגליל. מדובר כאמור בקורבן המאה, והוא נפגע כאשר התבצע ירי מרכב חולף לעבר רכב אחר. הוא נפצע אנוש, ומותו נקבע על ידי הצוות הרפואי. על פי הידוע, הקורבן נסע ברכב, כאשר נהג רכב אחר שנצמד אליו פתח בירי לעברו ופצע אותו באורח אנוש.

כוחות משטרה נמצאים במקום והחלו בחקירת האירוע, כאשר חוקרי הזיהוי הפלילי (מז"פ) החלו באיסוף ממצאים לרבות פורנזיים. במקביל, השוטרים מנסים לאתר מצלמות אבטחה באזור, במטרה להתחקות אחר פרטי האירוע, ובלשי המשטרה מנהלים מצוד בניסיון להתחקות אחר החשודים, ומבצעות סריקות אחר הרכב שממנו בוצע הירי.

ככל הנראה, מדובר בקורבן נוסף לסכסוך עקוב מדם בין משפחות. ראשית הסכסוך כאמור בעימות בין שני אחיינים בבית ספר, כאשר בהמשך עבר הריב לפסים אלימים. איש במשפחה לא הצליח ליישר את ההדורים, ומקרה הרצח הראשון הוביל לשרשרת של מקרי רצח. כעת, אחרי הפוגה של מספר שנים, ההערכה היא כי מדובר ברצח נוסף שמקורו באותו סכסוך. לפני מספר שנים נרצחו בצומת דיר אל אסד אבו ובנו, לאחר שנפגעו מירי שבוצע לעברם. מותם של השניים העלה את מספר קורבנות הסכסוך לשבעה, כאשר מרבית המקרים לא פוענחו במהלך השנים על ידי המשטרה.