לאחר שהשר אלי אבידר מיעט להתבטא מאז שמונה לשר בלי תיק בממשלה, הקלטות שפורסמו הבוקר (שני) בתוכנית הבוקר הזה בכאן רשת ב' בהם נשמע השר בשיחה סגורה, חושפות ביקורת רבה מצידו, גם על הבוס לשעבר אביגדור ליברמן.  

"הוא הציע לי את אותו התפקיד של שר במשרד האוצר. פרצתי בצחוק. אמרתי לו תודה רבה, זה תפקיד חשוב אבל אני מוותר", אמר אבידר. "אם היית צריך אותי לא היית נותן שני משרדים לעודד פורר ולי משאיר את הקשר עם ה-OECD. אז לפחות אל תעבוד עליי, לא יצא לך שם של שקרן עד היום", הוסיף.

במהלך השיחה, התייחס אבידר גם לתדרוכים נגדו מתוך הקואליציה ועל כך שהצביע נגד החוק לפיצול הליכוד: "פעם אמרתי שחוק העריקים הזה לא נראה לי ולכן אני אתנגד. מותר לי".

"ניצן הורוביץ אומר שהוא יפיל את התקציב אם לא יתנו לו תקציבים. תמר זנדברג אומרת שאם לא יתנו לה איכות סביבה היא לא תצביע בעד התקציב ותפיל את הממשלה – כל אחד מהשרים מאיים ואלי אבידר פקקטה, אמר שהוא לא אוהב את חוק העריקים ולא רוצה לעשות את מה שנתניהו עשה, וזו רעידת אדמה", המשיך. 

לדבריו, ליברמן ידע שהוא לא יפיל את הקואליציה, גם אם לא יינתן לו התפקיד ובכל זאת נערכו תדרוכים נגדו מתוך הקואליציה בטרם הצטרף לממשלה. "כשהם היו עם המשפחה בשבת, אני הייתי בהפגנות. כשהם צקצקו ואמרו שאי אפשר להפיל את נתניהו, אני האמנתי עד הרגע האחרון שאפשר". הוא הוסיף כי "מגיע לי להיות שר יותר מ-99% מהשרים שיושבים שם".