אירוע רודף אירוע: בעקבות רצח הגבר בן ה-44 הבוקר (שני) בבענא, פרסמה עמותת יוזמות אברהם נתונים על גל האלימות בחברה הערבית. מהנתונים עולה כי מתחילת השנה נרצחו 100 ערבים בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מהם 85 אזרחים ו-15 שאינם אזרחים. מהנתונים עלה עוד כי מבין כלל הנרצחים, 13 הן נשים, וכי ב-83 מהמקרים, הרצח נעשה באמצעות כלי ירייה. כמו כן, 48 מהנרצחים היו עד גיל 30.

בתיעוד ניתן לראות את רכבו של הקורבן, כאשר בשלב מסוים נצמד אליו רכב נוסף. נהג הרכב השני יצא כשהוא אוחז בנשק מסוים, מתקרב לעבר חלקו האחורי של רכבו של הקורבן. הוא ירה בו, חזר לרכבו ונסע לאחור עד שנעלם מהאזור המצולם.

על פי הידוע, הקורבן שנרצח הבוקר נסע ברכב, כאשר נהג רכב אחר שנצמד אליו פתח בירי לעברו ופצע אותו באורח אנוש. כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום, והחלו באיסוף ממצאים מהזירה. בלשי המשטרה מנהלים מצוד בניסיון להתחקות אחר החשודים, ומבצעות סריקות אחר הרכב שממנו בוצע הירי.

ככל הנראה, מדובר בקורבן נוסף לסכסוך עקוב מדם בין משפחות. ראשית הסכסוך כאמור בעימות בין שני אחיינים בבית ספר, כאשר בהמשך עבר הריב לפסים אלימים. איש במשפחה לא הצליח ליישר את ההדורים, ומקרה הרצח הראשון הוביל לשרשרת של מקרי רצח. כעת, אחרי הפוגה של מספר שנים, ההערכה היא כי מדובר ברצח נוסף שמקורו באותו סכסוך.

לפני מספר שנים נרצחו בצומת דיר אל אסד אבו ובנו, לאחר שנפגעו מירי שבוצע לעברם. מותם של השניים העלה את מספר קורבנות הסכסוך לשבעה, כאשר מרבית המקרים לא פוענחו במהלך השנים על ידי המשטרה.