התפתחות דרמטית בחקירה: המשטרה עצרה חמישה חשודים במעורבות באירוע הירי בבתי ם, שהביא לפציעתה הקשה של עדי פרץ בת ה-37. במהלך החודשיים האחרונים, חוקרי ימ"ר ת"א ניהלו חקירה סמויה, במסגרתה הפעילה אמצעים טכנולוגים שונים, לצד ניתוח ממצאים פורנזיים בזירה ונקיטת פעולות חקירה מורכבות, שהביאו לחשיפת זהותם של החשודים - תושבי חולון ובת ים בשנות ה–30 לחייהם. על פי החשד הם ניסו לרצוח את תושב המקום על רקע סכסוך. 

במהלך חודש אוגוסט השנה, נורתה פרץ כשנסעה במכוניתה ברחוב בעיר בת ים בשעת ערב, יחד עם ביתה בת הארבע. כתוצאה מן הירי נפצעה פרץ פצעים אנושים והיא הועברה לבית החולים איכילוב, כאשר אז נשקפה סכנה לחייה. עם הזמן חל שיפור הדרגתי במצבה. במשטרה אז לא פסלו מספר כיווני חקירה, אולם הסתמן כי הכיוון העיקרי הוא כי פרץ נקלעה באקראי לאירוע ירי בין עבריינים. 

כזכור, כבר ב-11 באוגוסט פורסם כאן כי במשטרה חשדו שאת הירי ביצע אלמוני לעבר גורם עברייני אחר, אולם אחד הכדורים חדר אל רכבה של פרץ, פגע בפניה וגרם לפציעתה הקשה. באותה עת גברה ההערכה בימ"ר כי מדובר במאבק בין כנופיות בעיר.

כאמור, עם מעבר החקירה הבוקר לשלב הגלוי, עצרו בלשי הימ"ר חמישה תושבי האזור בחשד למעורבות בניסיון רצח של תושב המקום, שנפגע מהירי על רקע סכסוך מקומי. בכוונת המשטרה להביא את החשודים מחר לדיון בבית המשפט השלום בתל אביב, בבקשה להאריך את מעצרם.